westerntraining

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

buffel1234

westerntraining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 14:28

ik ben op zoek naar een westerntrainer die mijn paardje de basis wilt leren,zoals stops en galop,ze loop al netjes naar beneden,het gaat om een appaloosa paardje van 1.49cm hoog,3,5 jaar oud.uiteraard tegen betaling.binnenbak aanwezig.in ridderkerk.

Stormchaser

Re: westerntraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 15:38

Misschien kun je je paard in training zetten bij Evelien Geerlof van Trainingsstal Starnmeer?

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 16:12

Neem eens contact op met Fred Thorton wij hebben er goede ervaringen mee. Kijkt heel goed naar het paard en remt het paard als hij vind dat ie daar nog niet aan toe is dan dat ie vraagt terwijl het paard er nog niet aan toe is. (Snap je hem?) Verward

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 10:50

WN-AM -> EA-GZ
Aangezien op EA-GZ alleen reacties mogen die direct betrekking hebben op het onderwerp zijn de off-topic reacties gesplit.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 10:53

Misschien handig als je even aangeeft in welke omgeving je die trainer zoekt?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 00:53

zo te lezen is het in Ridderkerk en ik begrijp dat ze een trainer aan huis zoekt omdat erbij staat: binnenbak aanwezig?

Er komen weinig goede trainers aan huis om les te geven omdat ze het vaak te druk hebben met hun bedrijf.
Als je bereid bent je paard in training bij een professional te zetten en een stukje te reizen, raad ik je Mireille van Soldt aan, zij zit in Amersfoort maar is ook geduldig en zal het paard niet overvragen. Mijn jonge paardje is in twee maanden van groen naar netjes berijdbaar stap/draf/galop gegaan op een fijne rustige manier. Kost wel wat maar je paard wordt er netjes behandeld.