ik heb in drunen een heel gaaf stubben hoofdstel gezien, ik weet alleen niet welk model het precies is. En omdat ik eigenlijk nooit van mn leven meer geld uit wil geven in Drunen, ben ik op zoek naar winkels waar ze ook stubben verkopen, liefst online waar ze een beetje keus hebben in modellen. graag ook nederlandse sites, want van bv calevo snap ik niet helemaal hoe het zit met betalen en kleuren en maten
ik ga volgende week naar een vriendin en dan gaan we naar een divoza toe. ik neem aan dat ze niet alles op internet hebben staan, dus wellicht hangt ie toch in de winkel daar
Nou, heb ff lopen zoeken voor je, maar mocht je hem over internet willen bestellen, kan ik het wel even aan www.ruitersport-levade.nl vragen ( pas ik de zadels voor). Hij staat niet op de site, maar zij levert ook stubben. Ik weet zeker dat ze deze kan bestellen.
Die heb ik. De havanna. Heel mooi hoofdstel Ik heb hem besteld bij Mr Ed in Maasland, maar die hebben geen webshop. Denk dat elke winkel die Stuebben verkoopt hem voor je kan bestellen.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 12-12-08 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto's quoten is niet toegestaan.
Ik heb bij Mr. Ed ook wel eens een hoofdstel besteld. Als je precies weet welk hoofdstel je wilt en welke kleur en maat gaat het bestellen daar keurig!