wie heeft ervaring met de lingenhoeve mbt rug/hals probleem

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janne

wie heeft ervaring met de lingenhoeve mbt rug/hals probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 15:22

mijn paard is sinds een maand of 4 erg lastig met rijden staken steigeren stilstaan ben er in 1 les 4 x afgevallen (rij momenteel zelf ook niet meer daarom)
nou wil ik met hem naar de lingenhoeve om r achter te komen waardoor die problemen veroorzaakt worden.
ik hoor over de lingenhoeve zeer goede verhalen over,maar met name de pees blessures.
wie heeft er ervaring met rug en hals problemen met zijn paard en is naar de lingenhoeve geweest.
ik wil graag rontgenfotos en een echografie laten maken.(hoeveel ben je daar ongeveer voor kwijt)
ik woon vlak bij woudenberg maar hoor over de vallei kwa rug/hals problemen niet echt goede verhalen.
ik hoorde dat als ik naar de lingenhoeve ik naar henk moet vragen iemand ervaring met hem?

Wanted2003

Re: wie heeft ervaring met de lingenhoeve mbt rug/hals probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 18:44

Heb zelf geen ervaringen met rug/hals. Maar heb wel onwijs goede ervaringen met De Lingehoeve! Die mensen gaan net zo lang door totdat ze het probleem te pakken hebben, ze hebben daar alle faciliteiten die je je maar kan wensen.

Ik denk dat je Henk vd Berg bedoeld? Die is inderdaad erg fijn.
Bij mijn paard (die helaas is overleden) hebben wij Erik Bergman gehad en die was ook erg goed.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 21:36

MD-->EA GZ diensten

Arnyek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:04

De Lingehoeve staat bekend om hun kwaliteit en vakkennis op dit gebied. Ik geloof dat Renske_ ervaring heeft met hen, misschien een pb sturen?

Verder heb ik mindere ervaringen m.b.t. hals- en rugproblemen met Emmeloord.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:17

ik heb juist vrij goede ervaringen met De Vallei mbt. rug- en halsproblemen. heb er natuurlijk wel van een andere kant mee te maken, namelijk als mede-behandelaar, en niet als eigenaar van een te behandelen paard. Knipoog

een van de dierenartsen van De Vallei is mijn studiemaatje tijdens onze opleiding tot paardenchiropractor, dus gedegen kennis is zéker in huis! en ze werken dus samen met fysio's en een heel goede zadelmaker. multi-disciplinaire aanpak is iets waar ik zlef veel voordelen van inzie.

succes!