Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Colga schreef:De Bollenhoeve heeft een wachtlijst, daar zal je niet zo snel terecht kunnen.
Bij Stal Prestige ben ik ook wezen kijken, maar vond het aantal keer voeren te weinig.
Stal 't Sander leek me een beetje rommelig, paarden gaan wel iedere dag naar buiten, maar in groepen. Heb er verder ook mindere dingen over gehoord van mensen die daar hebben gestaan.
De Belle vond ikzelf de bakken niet echt denderend.
Ik sta nu zelf bij van Bedaf, qua voerbeleid zeker een van de betere stallen! En natuurlijk een superfijne bodem in de buitenbak.
Mijn pony is heel makkelijk en hoeft niet appart op de wei.ikke20 schreef:t sander gaan ze naar buiten en in een groep waar ze in passen. wil je anders je paard alleen buiten zetten. kan je net zo goed op de wei,
verder zijn er meer stallen in deze omgeving die misschien wel aa je eisen voldoen. ook moet je kijken waar jou paard zich fijn gaat thuisvoelen he
Chubby schreef:Bij De Belle gaan de paarden gedurende het zomerseizoen (ruim genomen: begin maart - eind oktober) zeker naar buiten in eigen paddocks met weiland, of in duo's. Paarden mogen dan ook 24/7 buiten en worden dan ook buiten gevoerd, paarden mogen ook 's nachts op stal, dan moet je ze zelf binnen zetten.
Ik vond de sfeer er héérlijk! Twee goede binnenbakken, 2 goede buitenbakken, goed voerbeleid en naar mijn mening échte paardenmensen met gevoel voor gastvrijheid.
Mijn paard is verhuisd naar Roosendaal omdat in Etten-Leur de uitrijdmogelijkheden erg beperkt zijn.
joyce B schreef:Waarom je druk maken over een stapmolen terwijl je paard er elke dag weidegang heeft? Heb je die stapmolen dan wel nodig?
Je zegt dat je weg gaat bij huidige stal omdat ze daar niet buiten komen, dan zou ik eerst alle stallen af laten vallen waar ze ook niet buiten komen.
Zelf buiten zetten zou voor mij 2e keus zijn omdat je daar maar net tijd voor moet hebben en het verplicht je elke dag te komen of dingen met anderen te regelen. Als het standaard voor je gedaan wordt is dat een zorg en hoop geregel minder en kun je rust een keertje een dagje overslaan bij drukte, ziekte of als je een dag of langer weg bent.
Succes met je keuze.
)

juline schreef:heb in breda nog privestalling vrij, 200 in de maand, binnen buiten gezet, voeren. buitenbak momenteel nog geen verlichting maar komt in het nieuwe jaar