-Ik heb echt werkelijk geen idee of dit hier goedstaat,als een Mod dit zou willen verplaatsten als het fout staat graag!-
Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met Stal de Kok,Landsmeer. Ik ga hier staan met mijn paard,en zou graag misschien wat meer informatie willen van klanten daar op stal. Iemand die er staat of heeft gestaan?
Waarom ga je niet eens naar die stalling toe en praat met je toekomstige stalgenoten. Krijg je een indruk van de huidige sfeer. Dat is belangrijker dan hoe het was. Kun je direct zien hoe er met de paarden omgegaan wordt.
heb daar 2 jaar gestaan en mijn vriendinnen staan daar nog steeds. leuke gezellige stal. ruime boxen word gemest er is een stapmolen en padocks ze worden binnen en buiten gezet.dus het enige wat je moet doen is poetsen en rijden. en ja ga gewoon langs wil en harry bijten niet .en anders lopen er wel meiden die je vast willen helpen. succes
Ik sta op stal kok in landsmeer. Het is echt een hele leuke stal, met ruime boxen, ze worden uitgemest, en grote buitenbak, stapmolen, paddocks en weiland. En de mensen zijn er ook aardig hoor.