Ik weet niet of het hier juist staat, zoniet, sorry..
Mijn zus (& ik) zoeken een lesgever in België, maar richting de NH methode ( als je het zo mag noemen ) Ze rijdt zowel met bit als bitloos. Ze heeft een heel moeilijk paard, dat al veel vooruitgang gemaakt heeft, maar nog steeds niet berijdbaar is zoals het hoort. We hadden een goede lesgever, maar tegenwoordig stelt hij de lessen steeds uit waardoor men zus dus niet verder geraakt & ze terug bij het begin moet beginnen.
Ze zoekt dus iemand die op een natuurlijke manier met paarden omgaat (niet slaan, hulpteugels etc.. ). Ze heeft grondwerk met hem gedaan en met de lange lijnen etc. Dus echt iemand die op die manier werkt! De lesgever die we nu hebben geeft richting de klassieke dressuur les. (maar dit moet niet perse zo zijn.)
We zijn van Belgisch Limburg, dus liefst in de buurt ( Ik weet dat zulke lesgevers hier schaars zijn! ) Ik ben van Borgloon ( Tussen Sint Truiden & Tongeren ) Iemand die ons kan verder helpen?
Alvast bedankt!
Katja
Geplaatst: 06-12-08 09:20
Verplaatst naar EA-GZ Diensten.
Eilandje
Geplaatst: 03-02-09 11:58
Hoi,
Ik woon in Vlaams-Brabant en volg al enkele jaren les bij een lesgever van nabij Sint-Truiden. Ben zeer tevreden over hem en hij werkt volgens de klassieke rijkunst (niet NH dus).
PB maar als je meer info wil
blue_sky
Geplaatst: 17-02-09 13:04
Cinthe Swennen van Indian Jewels is waarschijnlijk preciers wat jullie zoeken. Ze zit alleen in Dilsen-Stokkem.