Weet iemand een goede plek voor mijn paard.. (draver, ruin van 5.5 jaar) dit zijn mijn wensen:
- In de buurt van Zoetermeer (bijv. Bleiswijk, Berkel & Rodenrijs, Stompwijk, Pijnacker, Hazerswoude-dorp)
- Uitrijmogelijkheden
- 's Zomers 24/7 op de wei
- 's Winters ook overdag lekker naar buiten
- Ruime rijbak waar ik een eigen instructice mee naar toe mag nemen
- naast alle genoemde punten is het natuurlijk super belangrijk dat de paarden er goed verzorgd worden.. maar dat spreekt voor zich..
Ik ben bekend met stal De Groene Meer in Stompwijk. Die ziet er heel goed uit en heel veel faciliteiten. (binnenbak, 2 buitenbakken, longeersingel, goede uitrijmogelijkheden etc) Alleen swinters best prijzig (325 p/mnd) maar dan komen ze wel elke dag een paar uur buiten. en szomers is het weer een stuk voordeliger wanneer ze 24/7 op het land staan (170 p/mnd)
Momenteel sta ik op Ypenburghoeve in Den Haag. Echt een goede stal waar ik me op me gemak voel..paardje staat elke dag lekker buiten en er wordt goed voor gezorgd. de bak is echt fijn..heel erg ruim en die ruimte hebben we nodig
MAAR ik kan geen eigen instructrice mee nemen. en ze geven daar geen western lessen.. en dat is wel iets wat ik wil.Van het weekend ga ik nog even kijken bij www.alternatiefpaardencentrum.nl in Hazerswoude-dorp
Iemand ervaringen met deze stal..??
De manege HC Rottemeren in Bleiswijk is ook wel een goede optie, ik heb daar een tijdje lessen gevolgd.. alleen worden ze daar niet buiten gezet.. en dat is mijn grootste struikelblok. Alhoewel dat onderling vast wel te regelen valt...
lastig lastig lastig..
Heeft iemand nog tips voor me.. dan hoor ik het heel graag!!
Alvast bedankt!!
Bianca
).