Ik heb twee pony's. Een hengst en merrie. Beiden zijn deze financieel te onderhouden doordat 1 pony 5 dagen in de week wordt gehuurd door een vriendin van mij. Nu heeft mijn merrie een zware blessure, blekkeninstabilisatie. Hoe ze dat heeft opgelopen weten we niet, waarschijnlijk een rare beweging gemaakt toen ze uit haar dak ging in de wei.. maar goed, nu zitten we dus met een probleem. Want de stallingskosten zijn €365,- per maand, en dat voor 2 paarden.. en mijn bijrijder betaald nu natuurlijk niet meer mee, omdat mn merrie niks meer kan. (Ze staat nu al 3 maanden op rust, er mag alleen gewandeld worden). En wij zijn nu al €4000,- euro aan scans, foto's, infuus e.d aan veeartskosten kwijt zijn, kunnen we de dubbele stallingskosten niet betalen samen met de hoge veearts kosten voor misschien nog wel een half jaar! (of langer...
)Dus wat ik nu met spoed zoek!:
- Een plekje voor mijn merrie, waar zij rustig kan genezen, op de wei of paddock, waar ze 's nachts of met slecht weer een schuilstal heeft.
- Waar (als het niet in de buurt van Den Haag en omstreken is) elke dag toezicht is
- Waar de kosten niet duurder dan €100,- p.m zijn all-in, liefst nog goedkoper voor op de wei!
Of zoekt iemand toch al een (tijdelijk) kamaraatje voor zijn of haar pony? Waar mijn pony bij mag staan tot ze genezen is?
Over mijn merrie:
Een arabische x new forest merrie, 1.45 hoog, erg lief en betrouwbaar. 11 jaar oud, kan met andere paarden & pony's samen staan. Liefst niet alleen ergens..
Wie kan mij helpen?! Anders is de consequentie mijn hengst verkopen.. en mag ook niet gebeuren!
Waar maakt niet zoveel meer uit, als het maar op korte termijn is!
Alvast bedankt!
Maar probleem is al opgelost, gelukkig! 

.
toppie hoor!