Hulp gezocht voor op wedstrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KellyenXena

Hulp gezocht voor op wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 10:29

Gezocht gezellig en aardig persoon die zo nu en dan eens bij kan springen op wedstrijd of training.

Omdat de eigenaresse een horecazaak heeft is het voor haar soms niet mogelijk mee te gaan.
Hierom zoeken we een BETROUWBAAR iemand die op die momenten bij kan springen.
Het is dus inprinciepe niet voor iedere week (dat mag wel natuurlijk Knipoog ), maar kan misschien weleens 2 weken na elkaar voorkomen.

De wedstrijden vinden meestal op zaterdag of zondag plaats. Dit duurt niet de hele dag, maar de tijden weet ik altijd niet ver vooraf, dat kan vroeg in de ochtend zijn, of eind van de middag. Je moet je dus wel goed voorhouden wat dat inhoud, ik heb echt geen zin in iemand die telkens afbelt.
Leeftijd vind ik niet belangrijk, wel is het handig als je op eigen vervoer naar Nispen kunt komen.

De paarden die ik rijd zijn braaf, maar het zijn jonge dieren en kunnen soms ietwat heftig zijn om vast te houden op wedstrijd. Het is wel erg van belang dat je hier mee weet om te gaan.
Ook is het handig als je al wat ervaring hebt met het voorlezen van proeven.
We nemen overigens maar 1 paard tegelijk mee.

Als tegenprestatie kun je les krijgen op je eigen paard, of eventueel op een braaf paard van hier.

Vragen? In het topic of per pb!

Wodile

Re: Hulp gezocht voor op wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:02

kelly, op zondags heb ik meestal (tenzij ik moet werken) wel tijd.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:33

Ik kan ook heel vaak mee. Ik vind het leuk om mee te gaan naar wedstrijden. En lezen is voor mij ook geen probleem. Ben altijd bang dat ze me niet horen en lees dan ook altijd erg duidelijk en hard. Als ik op woensdag of donderdag weet welke dag je moet rijden. Dan is dat voor mij geen probleem.

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:19

Heey Kelly,

Als je nog iemand zoekt, ik heb ook regelmatig tijd over in het weekend, vooral met het vreselijke weer nu! Dus als je weet wanneer je moet moet je maar ff een berichtje sturen of bellen.

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 23:38

Hee, wat een goede berichtjes! Haha!

Nou, Yvette en Marcha, jullie zie ik zowiezo nog. December is even mager met wedstrijden, maar daarna zal ik wrs weleens een beroep op jullie doen Haha!
Spreek jullie er nog over!

Felicity, bedankt voor je reactie!