[GZ] Osteopaat omg. Enschede, Overijssel/Eibergen, Gelderlan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Noon

[GZ] Osteopaat omg. Enschede, Overijssel/Eibergen, Gelderlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 17:03

[GZ] Osteopaat omgeving Enschede, Overijssel en/of Eibergen, Gelderland voor 1 van mijn paarden. eerder ging ik altijd naar Eric Laarakker maar ik vroeg mij of er ook nog goeien zaten in de buurt.

B.V.D.

Wilawander

Re: [GZ] Osteopaat omg. Enschede, Overijssel/Eibergen, Gelderlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:44

Ik ken 1 hele goede. Een Duitse die in Ochtrup net achter Gronau woont maar die zeker wel verder reist. Maar is niet goedkoop. Weet niet wat het in NL kost maar vondt het erg duur.

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:25

Heb nog geen ervaring met haar, maar al wel veel goede dingen gehoord en zaterdag komt ze bij mijn paard.
Haar naam is Minke Lagerweij. Ze is Fysiotherapeut en Osteopaat. Website: www.dierenosteopathie.nl

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 14:16

heel erg bedankt!

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 14:17

Aukie schreef:
Heb nog geen ervaring met haar, maar al wel veel goede dingen gehoord en zaterdag komt ze bij mijn paard.
Haar naam is Minke Lagerweij. Ze is Fysiotherapeut en Osteopaat. Website: http://www.dierenosteopathie.nl

zou je mij misschein willen laten weten hoe het bij jullie is gegaan?
bedankt!

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 16:12

Natuurlijk! Ik al een verslagje schrijven.
Ben zelf ook erg benieuwd...
Ik vind het vooral een fijn idee dat ze én fysio én osteopaat is. Dan wordt het voor mijn gevoel meteen goed aangepakt en kan er evt. een combinatie van behandelingen gegeven worden door één persoon.

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:55

Nou, ze is vanmorgen geweest.
Ze is hem helemaal nagelopen en waar hij vastzat heeft ze hem op een subtiele manier behandeld. Ook heeft ze gekeken of het zadel goed ligt.
Nu heeft hij een weekje rust.
Het resultaat ga ik pas merken zodra we weer aan het werk gaan. Waarschijnlijk heeft hij nog een behandeling nodig over een week of acht omdat hij al zo lang vast heeft gezeten in z'n spieren enzo. Maar misschien blijkt 1 behandeling voorlopig ook wel voldoende te zijn. We zullen wel zien.
In ieder geval heb ik een goed gevoel bij Minke. Ze kwam professioneel over en ging leuk met Rafiq om. Ze is ook niet duur en dat is natuurlijk ook fijn.

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 14:10

Aukie schreef:
Nou, ze is vanmorgen geweest.
Ze is hem helemaal nagelopen en waar hij vastzat heeft ze hem op een subtiele manier behandeld. Ook heeft ze gekeken of het zadel goed ligt.
Nu heeft hij een weekje rust.
Het resultaat ga ik pas merken zodra we weer aan het werk gaan. Waarschijnlijk heeft hij nog een behandeling nodig over een week of acht omdat hij al zo lang vast heeft gezeten in z'n spieren enzo. Maar misschien blijkt 1 behandeling voorlopig ook wel voldoende te zijn. We zullen wel zien.
In ieder geval heb ik een goed gevoel bij Minke. Ze kwam professioneel over en ging leuk met Rafiq om. Ze is ook niet duur en dat is natuurlijk ook fijn.

Leuk, klinkt goed. en ben benieuwd na het resultaat. Het gevoel wat je erbij hebt vind ikzelf ook zeer belangrijk en dat ze rustig omgaan met de paarden. die van mij is nl niet zo heel makkelijk met vreemde mensen. veel meegemaakt en ng maar 3.5jr maar wel erg groot en nog veel moeite met zn lichaam. verder moet hij vooral behandeld worden aan zn nek/halswervelkolom, aangezien ik wel cker weet dat hij daar een blokkade heeft zitten. Laat je het me weten hoe het gaat als je weer aan het werk mag? zou ik leuk vinden. mag ik trouwens ook vragen wat jij voor de behandeling moest betalen? en hoelang het ongeveer duurde?
heel erg bedankt!

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:06

Ik zal je op de hoogte houden!
Een behandeling kan zo'n 6 tot 8 weken doorwerken. Sommige paarden zijn meteen lekker los en andere hebben wat meer tijd nodig. Dus als Rafiq volgende week nog wat stijf is wil dat niet zeggen dat de behandeling niet geholpen heeft.
Ik heb €65,- betaald voor de behandeling incl. de reiskosten naar Nijkerk. Dat vind ik netjes. Ze is een uur bezig geweest.