a-hengst voor shetland gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kappiegirl

a-hengst voor shetland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 09:53

Hallo allemaal,
Ik ben al enige tijd bezich om een a-hengst te zoeken voor onze Shetlandermerrie. De merrie is een rasechte shetlander grof gebouwt en 1.06m. Ze heeft een super karacter en is heel braaf, kind van 6jaar rijd er mee rond en ze heeft nog geen stap verkeerd gezet ze springen samen en rijden lekker buiten er is echt maar 1 ding dat we willen veranderen en dat is dat het veulentje wat groter moet worden als de merrie zodat hij straks als hij te groot is voor de merrie op het veulentje verder kan.
De kleur van de hengst maakt ons echt helemaal niet uit hij moet een lief koppie hebben en wat groter zijn als onze merrie liefst zo rond de 1.10m tot 1.15m en een braaf karacter het liefst een beetje in de buurt van Bellingwolde (provincie Groningen) maar iets verder drenthe mag natuurlijk ook. Ik kan de merrie brengen maar de hengst kan ook hier logeren voor een paar dagen dat is helemaal aan de eigenaar van de hengst.
Ik hoop dat iemand een leuke lieve kindvriendelijke hengst heeft staan (mag best wat pit hebben hoor geen probleem) die onze lieve shetlander kan dekken.
U kan altijd een pb-tje sturen of hier reageren en misschien een foto van de hengst plaatsen ik ben heel benieuwt.
Hier een foto van onze merrie.
Afbeelding
Afbeelding
dan hebben jullie een beetje een idee hoe de pony eruit ziet, ze is wat vol maar komt omdat het hartje zomer was en lekker in het gras stond...
Ik zie graag u reacties tegemoet.

petraaken

Re: a-hengst voor shetland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:22

EHK --> SH

Mocca

Re: a-hengst voor shetland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:26

[SH] > [EA-GZ]