Gezocht hoefsmid Groesbeek/duitsland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frats

Gezocht hoefsmid Groesbeek/duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 19:11

Ik ben opzoek naar een hoefsmid in de omgeving Kranenburg Duitsland. Dat is net over de grens bij groesbeek. Eentje die verstand van zaken heeft, de tijd voor je neemt en mee denkt met problemen.

Ik hoor het graag.

Puchje

Re: Gezocht hoefsmid Groesbeek/duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 01:04

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:49

Hoi, ik woon sinds een jaar in Frasselt (naast Kranenburg) en bij ons komt Karel Leeman uit Molenhoek. Ik ben erg tevreden over 'm hij neemt de tijd en denkt mee en komt ook op de afgesproken tijd! Onze paarden staan in principe zonder ijzers we rijde zomers veel wedstrijden in het buitenland hij vindt het geen enkel probleem om alleen dan te beslaan en de rest van het jaar te bekappen. Ik kreeg ook meteen twee vijlen van 'm om zelf brokjes bij te vijlen. Leuk nog een bokker in de buurt, waar staat je paard? (mag ook per PM)

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 13:04

Mijn topo is heel slecht,, weet nog wel een smid die in NL woont en in Duitsland beslaat maar hij woont zelf in gelderland vlakbij arnhem, weet waar groesbeek ligt...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 23:21

Mijn smid (Thonen hoefsmederij) komt uit Groesbeek of Nijmegen en hij beslaat regelmatig paarden in Duitsland. Mocht je zijn nr willen, dan kan ik je die wel pben.