De vliers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sieppus

De vliers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 12:03

Is er iemand die zijn of haar paard(en) bij pensionstalling de Vliers heeft staan? (in Dalen?)
Ik wil er mijn paardjes in de opfok neerzetten en het ziet er goed uit daar, misschien iemand die ervaring heeft met deze stal?

Judje

Re: De vliers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 19:25

Verplaatst: VSW --> EA-GZ

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 13:35

hey

ik heb mijn Paard in Pensioen staan bij stalhouderij de Vliers. het bevalt mij erg goed. Familie Smits is ook erg goed met de (jonge) paarden en houden ze erg goed in de gaten.

groetjes

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 11:58

Ze klonken ook wel aardig. Het enige wat me een beetje vervelend lijkt is dat het zo gigantisch groot is. Dat ze misschien het overzicht kwijt raken.

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:22

nou dat valt denk ik wel mee, ze zijn bijna hele dagen aanwezig.. (er is altijd wel iemand) ik zou me daar neit zo veel zorgen overmaken. paarden zijn hun leven en ze hebben er zelf een stuk of 40. en als ik op stal ben heb ik niet echt het gevoel dat het heeeel groot is. er komen ook maar weinig mensen.
en de mensen die er komen komen ook niet in de gang van de opfok. en dat vind ik een voordeel