Hoi, kent iemand ook Dhr. Spieker uit Hall, vlakbij Eerbeek, Brummel dacht ik? Hij zou verschillende soorten paarden fokken, waaronder kruising Appaloosa x New-Forest.
Ik ben benieuwd of mijn paardje daar weg komt. Hij woont aan de Heimeriete? Klopt het dat deze naam ook wel eens bij sommige Appaloosa's in de naam voorkomen? Volgens mij is dat ook zijn stalnaam.
Alles info/tips zijn welkom!
WenK
Geplaatst: 16-02-03 10:09
Ja deze man woon op Heimeriete nr 7. Ik ben een aantal jaren terug bij hem geweest in verband met een tweelingveulen wat bij hem geboren was (2 keer in een jaar geloof ik zelfs). Ik vond het een heel aardige man, voelde me echt welkom daar. Hij heeft in ieder geval wel heel veel verschillende paarden, je zou eens contact met hem op kunnen nemen. Ik geloof dat hij wel in het telefoonboek staat (of via www.detelefoongids.nl). Ik zou hem gewoon ff bellen als ik jou was.
Bojangles
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 10:17
Ja ik heb hem gebeld en was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij zou wat voor mij uitzoeken en terugbellen. Zijn die tweelingveulens gezond geboren?
WenK
Geplaatst: 16-02-03 17:23
Ik geloof dat de shetlander 2 gezonde veulentjes had en zijn trekpaard had ze verloren. Ik deed daar wat onderzoek naar in verband met een (onverwachte) tweelinggeboorte op de manege waar ik toen werkte. Van die veulens is er overigens 1 overleden en de ander is niet helemaal gezond ter wereld gekomen. hij had diverse liesbreuken en een peesscheurtje.
Thialda
Geplaatst: 29-01-09 21:36
Mijn veulen komt daar ook weg, hij is geboren in 2008. Weet je misschien ook de site van hem? (als die dat heeft) ben wel erg benieuwd hoe zijn ouders eruit zien (in elk geval zijn vader meot wel te vinden zijn aang. het een veulen van Noran N. is. )