Ik heb hier al een paar berichten van dat ik op zoek ben naar paarden modellen,
voor fotoshoots. Ik heb inmiddels al een paar fotoshoots gehad, en het was telkens
weer superleuk! Ik ga een aantal foto's gebruiken voor mijn portfolio, want ik wil
een stageplek krijgen in een fotostudio, en jah, dan kan je natuurlijk niet met lege
handen aankomen! Het liefst maak ik foto's in een mooie omgeving, zoals bos etc.
Actiefoto's kan ik maken, moet er alleen nog wel veel mee oefenen, posseer foto's
heb ik al veel gemaakt. Blackfoto's kan ik ook nog niet maken, maar leren kan altijd!
Ik fotografeer met een Olympus E-500 met een 14-45 lens en een 40-150 lens.
Ik zou het leuk vinden om bijzondere gekleurde paarden/pony's te fotograferen, of
niet veel voorkomende rassen!
Paar dingen die ik even wil vermelden:
- Als ik niet met de trein hoef (dus Leiden Omg) dan is de prijs €10-
- Als ik langer dan een half uur in de trein moet zitten is de prijs €15-
- Als ik langer dan een uur in de trein moet zitten is de prij €20-
- Ik ga niet verder dan 1 uur en 30 minuten tenzij je wel heel bijzondere paardjes hebt

- Het moet dus makkelijk berijkbaar zijn met het openbaar vervoer, ik ga niet mijn fiets
meenemen in de trein. Dus de stal moet berijkbaar zijn met de bus, of ik moet opgehaald
kunnen worden.
- Ik fotografeer met de hand, met een Olympus E-500, ik heb 2 lenzen: 14-45 en een 40-150
- Ik maak rond de 350 á 400 foto's. Ik stuur je uiteindelijk de best gelukte foto's op. Wel met
mijn copyright, en aangepast formaat (800 x 600 of 640 x 480). En als je een foto wild
afdrukken, dan stuur ik je van die foto ook het orgineel.
Dan nu een paar voorbeelden:

Ik heb natuurlijk nog véél meer foto's gemaakt, maar daarvoor
moet je maar even op mijn profiel kijken, daar zie je heel wat
foto's van paarden, zelf een ezel en mijn katten!
Laat een berichtje hieronder achter met je paard(en) die je wil
laten fotograferen + je woonplaats. En ook wat voor foto's je
wilt! Pm mag natuurlijk ook!
Groetje Renée