[GZ] Paarden voor uitbereiding portfolio! Gratis! Diverse ra

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bitterbal

[GZ] Paarden voor uitbereiding portfolio! Gratis! Diverse ra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 14:46

Voor gratis fotoreportages ben ik opzoek naar een aantal combinaties.
De foto´s zullen gebruikt worden in mijn portfolio en evt. bij advertenties.
Alle gemaakte foto´s krijgt u verkleind op 400x600 formaat op cd thuisgestuurd met een klein copyright.
Mocht je verder dan 20km van Weelde (2381, België) wonen dan moet ik helaas wel €0,20/km vragen als reiskostenvergoeding.

Naar wat voor combinaties ben ik opzoek?
- Een prinsessencombinatie. Ik zoek hiervoor een klein meisje, verkleed als prinsesje op een shetlander (of andere kleine pony) met veel behang. Mooie lange manen en een voorpluk. Kleur is niet heel belangrijk, als het geheel maar klopt! Denk bij de lokatie aan een kasteel, bos, water..

- Een donkerbruin-met-zwarte-manen-paard voor een fotoreportage op de hei/bos. Denk bijv. aan een tinker/ijslander oid. Ik zoek een amazone met lang haar en het liefst in een lange jurk.

- En dan zoek ik nog een belgisch trekpaard, met een amazone die als boerin verkleed wil gaan. Helemaal in oude stijl. Eventueel met foto's dat je erop zit, maar ook vooral ernaast. Liefst ergens in een bos, met een lang zandpad (recht) met bomen aan beide kanten, eventueel weilanden ernaast..

Wat betreft de kleding zou het super zijn mocht je die zelf al hebben!
Als je bijna in het plaatje past maar toch niet helemaal, of je hebt een ander idee wat er een beetje op lijkt stuur gerust een berichtje en misschien kunnen we ook daarmee iets doen!

Verder zoek ik voor gewone portretten en evt. aktie foto's nog een aantal paardenrassen!
Ik zoek echt rastypische paarden. Ik zou graag zien dat de paarden aan hun rassenstandaard voldoen. Dat wil zeggen bij een shetlander bijv. lekker dikke vacht, lange manen, ontdeugend koppie!
Ik zoek nog een:

- Trekpaard (alle soorten, maten en kleuren)
- Shetlander (klein, lange manen, dikke vacht)
- Ijslander (lange manen, dikke vacht)
- Miniatuur paard
- Tinker (Veel behang)
- Arabier
- Lusitano/Andalusier (aparte verschijning met lange manen)
- Clydesdale / Shire

Of heb jij een andere aparte verschijning? Laat het dan weten!

Als je mij kunt helpen met 1 van de bovenstaande punten, of misschien wel meerdere?! Stuur dan een mailtje naar info@miekewindfotografie.net .
Vermeld in je mail om wat voor paard het gaat en stuur graag een foto mee (max. 3 per paard).

Vuyatela

Re: [GZ] Paarden voor uitbereiding portfolio! Gratis! Diverse ra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:05

Heb je n pb gestuurd Knipoog

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:34

IJslander met lange manen en inmiddels al aardig dikke wintervacht Haha!
Afbeelding

Ik Tong uitsteken
Afbeelding

Woon alleen wel op Texel Schijnheilig
Maar wel met als voordeel dat hier onwijs mooie natuurgebieden zijn. Heb een trailer dus kunnen zo naar bos,strand,duinen, noem maar op Haha!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:36

Jammer ! heb hier nog een Andalusier, jammergenoeg nog met handbreedte manen, ze zijn vorig jaar afgeschoren . dus jammergenoeg niet de standaart manen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:13

Ik heb een (drachtige, dus opt moment volslanke Knipoog ) Tinkermerrie in de aanbieding, evt. om je rassenportfolio aan te vullen.
Voldoet heel goed aan de rassenstandaard, heeft sokken waar je U tegen zegt en heeft een typische Tinker uitstraling. Ze zit nu ook in een heerlijk Teddy Tinkervachtje..

Foto's staan in mijn profiel.. Meer foto's kan ik je toesturen.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 00:19

@Wendy: Wow dat is nu wat ik zoek, maar texel.. pff haha wel ver weg hoor als je het mij vraagt.. Maar misschien wel de moeite waard.. ik stuur je even een pbtje Lachen
@Just_Kiki: Een handbreedte is inderdaad iets te weinig.. Wie weet als ze straks weer lange manen heeft Lachen
@ Sita: Ook jouw paard vind ik erg mooi, maar staat die in zeeland of in friesland? Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:11

In Oostburg, Zeeuws Vlaanderen. Lachen

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:21

Ik heb nu een bruine teddy staan.
Nu niet super aantrekkelijk om foto's te maken. Vanaf maart/april wel Ja
Bos in omgeving.
Foto's zie profiel Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:03

Bitterbal schreef:
@Wendy: Wow dat is nu wat ik zoek, maar texel.. pff haha wel ver weg hoor als je het mij vraagt.. Maar misschien wel de moeite waard.. ik stuur je even een pbtje Lachen
@Just_Kiki: Een handbreedte is inderdaad iets te weinig.. Wie weet als ze straks weer lange manen heeft Lachen
@ Sita: Ook jouw paard vind ik erg mooi, maar staat die in zeeland of in friesland? Lachen

Nagelbijten / Gniffelen
Weekendje weg met een vriendin er aan vast plakken? Haha!
Als het je te ver is begrijp ik het heel goed hoor Ja Maar als het je leuk lijkt mag je altijd komen oefenen Ja Haha!
Pbtje heb ik niet gehad? Lachen Of bedoel je dat je een pbtje stuurt als je weet of het je wat lijkt? Lachen

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 15:19

Sorry wendy.. nu toch een pbtje! Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 15:23

Ik zag het! Haha!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 17:55

ik heb 2 leuke mini shetlanders! (zie profiel voor foto)
mijn 1ne shet heeft mooie lange manen maar en de andere helaas niet zo heel lang maar wel mooi vol + een mooie volle voorpluk!

Ik ga eens een vriendin bokker pben, zij heeft een trekpaard en heeft al eens in boerenklederdracht geposeert Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:09

Corellaa schreef:
ik heb 2 leuke mini shetlanders! (zie profiel voor foto)
mijn 1ne shet heeft mooie lange manen maar en de andere helaas niet zo heel lang maar wel mooi vol + een mooie volle voorpluk!

Ik ga eens een vriendin bokker pben, zij heeft een trekpaard en heeft al eens in boerenklederdracht geposeert Lachen

dat ben ik kijk even in me profiel......

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:19

heb wel een harige shetlander in de aanbieding (zie in mijn profiel) en daar weet ik ook wel een prinsesje voor te vinden!

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:33

Ik heb een arabische merrie in de aanbieding (bruin met zwarte manen + staart) + haar bijna 4 maanden oude zoon.
En een aparte mooie roodschimmel, nu in wintervacht en waarschijnlijk binnenkort geschoren (is nu aan het genezen van een grote wond dus nu voor kort enkel portret foto's)
Foto's in profiel

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 01:35

Ik heb een aantal pbtjes verzonden!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 21:44

Je bent ook altijd welkom bij mij en Jauke. Behalve vd is het ook mogelijk om onder zadel foto's of voor de wagen foto's te maken. Ik heb wel nog wat kleding als jurken e.d. maar ook dingen als een zwarte cape zijn natuurlijk leuk Lachen Op dit moment staat Jauke nog tegen Nuenen aan, maar over een paar weken staat hij in Veldhoven dichtbij bos en heb ik ook weer de beschikking over een karretje om Jauke voor te zetten. Foto's in mijn profiel Lachen

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 23:03

Ik heb 3 mini shetten waarvan 1 veulen. In mijn profiel staan foto's.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 23:11

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 23:24

Ik heb net je portfolio bekeken, omdat je vlakbij mij woont. daar staan al knappe foto`s tussen. heb je niet wat meer voorbeelden van rijfoto`s? En kun je ook helder fotograveren in een binnenbak?

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 03:02

Bitterbal schreef:
- Een prinsessencombinatie. Ik zoek hiervoor een klein meisje, verkleed als prinsesje op een shetlander (of andere kleine pony) met veel behang. Mooie lange manen en een voorpluk. Kleur is niet heel belangrijk, als het geheel maar klopt! Denk bij de lokatie aan een kasteel, bos, water..

- En dan zoek ik nog een belgisch trekpaard, met een amazone die als boerin verkleed wil gaan. Helemaal in oude stijl. Eventueel met foto's dat je erop zit, maar ook vooral ernaast. Liefst ergens in een bos, met een lang zandpad (recht) met bomen aan beide kanten, eventueel weilanden ernaast..

Wat betreft de kleding zou het super zijn mocht je die zelf al hebben!
Al

Verder zoek ik voor gewone portretten en evt. aktie foto's nog een aantal paardenrassen!
Ik zoek echt rastypische paarden. Ik zou graag zien dat de paarden aan hun rassenstandaard voldoen. Dat wil zeggen bij een shetlander bijv. lekker dikke vacht, lange manen, ontdeugend koppie!
Ik zoek nog een:

- Trekpaard (alle soorten, maten en kleuren)
- Shetlander (klein, lange manen, dikke vacht)

Of heb jij een andere aparte verschijning? Laat het dan weten!

Als je mij kunt helpen met 1 van de bovenstaande punten, of misschien wel meerdere?! Stuur dan een mailtje naar info@miekewindfotografie.net .
Vermeld in je mail om wat voor paard het gaat en stuur graag een foto mee (max. 3 per paard).

Shetlander Met genoeg kleine ruitertjes en een kasteeltje redelijk dicht in de buurt. Meiden met zwart haar of blond haar 3 t\m 7 jaar oud
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

In totaal lopen er nu 4 shetlanders. De grote zwarte shet kan ook in gezet worden.
Afbeelding

Nederlands Trekpaard met boerin Dit zal waarschijnlijk een ander meisje worden met half lang donker blond / bruin haar.(klederdracht is aanwezig)
Deze zandweg is op 5 minuten loop afstand aanwezig.
Afbeelding
Afbeelding

Dit kan ook met een zwartschimmel trekpaard ook aanwezig (ze is inmiddels wel een stukje breder geworden.)
Afbeelding

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 11:01

oneilltje79 schreef:
Ik heb net je portfolio bekeken, omdat je vlakbij mij woont. daar staan al knappe foto`s tussen. heb je niet wat meer voorbeelden van rijfoto`s? En kun je ook helder fotograveren in een binnenbak?

Dankje. Dit aanbod is dan ook niet om te oefenen opzich, maar echt om mijn ideeen uit te werken. En aangezien ik daar mensen voor nodig heb, heb ik het gratis gedaan.. Zo heb ik er iets aan en degene die erop staat ook Lachen

Fotograferen in een binnenbak lukt opzich wel, maar moet ik een andere lens voor regelen dan speciaal voor de shoot. Ik heb nog foto's van een evenement uit een binnenbak.
Helaas beschik ik zelf niet over een lens waarmee dat zou gaan, maar kan er dus wel eentje lenen..

*edit* Heb trouwens nog weer een aantal pbtjes verstuurd Lachen

zorrohvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:09

Ik heb ook wel interesse, als de reiskosten niet te hoog worden.
Heb een haflinger met lange manen (tot op haar benen, helaas geen recente foto van haar manen)
Heb 6 wollige shetlanders en nog 2 andere haflingers.