Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bitterbal schreef:@Wendy: Wow dat is nu wat ik zoek, maar texel.. pff haha wel ver weg hoor als je het mij vraagt.. Maar misschien wel de moeite waard.. ik stuur je even een pbtje
@Just_Kiki: Een handbreedte is inderdaad iets te weinig.. Wie weet als ze straks weer lange manen heeft
@ Sita: Ook jouw paard vind ik erg mooi, maar staat die in zeeland of in friesland?
Corellaa schreef:ik heb 2 leuke mini shetlanders! (zie profiel voor foto)
mijn 1ne shet heeft mooie lange manen maar en de andere helaas niet zo heel lang maar wel mooi vol + een mooie volle voorpluk!
Ik ga eens een vriendin bokker pben, zij heeft een trekpaard en heeft al eens in boerenklederdracht geposeert
Bitterbal schreef:- Een prinsessencombinatie. Ik zoek hiervoor een klein meisje, verkleed als prinsesje op een shetlander (of andere kleine pony) met veel behang. Mooie lange manen en een voorpluk. Kleur is niet heel belangrijk, als het geheel maar klopt! Denk bij de lokatie aan een kasteel, bos, water..
- En dan zoek ik nog een belgisch trekpaard, met een amazone die als boerin verkleed wil gaan. Helemaal in oude stijl. Eventueel met foto's dat je erop zit, maar ook vooral ernaast. Liefst ergens in een bos, met een lang zandpad (recht) met bomen aan beide kanten, eventueel weilanden ernaast..
Wat betreft de kleding zou het super zijn mocht je die zelf al hebben!
Al
Verder zoek ik voor gewone portretten en evt. aktie foto's nog een aantal paardenrassen!
Ik zoek echt rastypische paarden. Ik zou graag zien dat de paarden aan hun rassenstandaard voldoen. Dat wil zeggen bij een shetlander bijv. lekker dikke vacht, lange manen, ontdeugend koppie!
Ik zoek nog een:
- Trekpaard (alle soorten, maten en kleuren)
- Shetlander (klein, lange manen, dikke vacht)
Of heb jij een andere aparte verschijning? Laat het dan weten!
Als je mij kunt helpen met 1 van de bovenstaande punten, of misschien wel meerdere?! Stuur dan een mailtje naar info@miekewindfotografie.net .
Vermeld in je mail om wat voor paard het gaat en stuur graag een foto mee (max. 3 per paard).
oneilltje79 schreef:Ik heb net je portfolio bekeken, omdat je vlakbij mij woont. daar staan al knappe foto`s tussen. heb je niet wat meer voorbeelden van rijfoto`s? En kun je ook helder fotograveren in een binnenbak?