Hallo,
Dank je voor het lezen van deze oproep.
Ik ben me een beetje aan het orienteren naar een privé of pensionstal in Haarlem voor het stallen van mijn mooie grote 17 jarige kerngezonde KWPN ruin.
Het betreft een super lief paard van 1.76 m.
Hij kan heel goed met andere paarden opschieten, hij is erg sociaal en goed opgevoed, trapt en bijt nooit naar mensen of andere paarden, en hij heeft geen stalgebreken.
Ik ben op zoek naar een stal waar hij in de winter s'avonds op stal kan staan en overdag genoeg naar buiten kan komen (ongeveer 8 uur per dag)
Omdat ik ook veel dressuur rijd is een zeer goed begaanbare rijbak echt een must have.
De reden dat ik een beetje aan het kijken ben voor eventueel een andere stal is het feit dat mijn paard nu overdag in een kudde ( merries en ruinen) buiten staat, maar ik nu iedere keer een paard met wonden en blessures uit de paddock haal.
Ik vind het echt super leuk op mijn stal en alles is perfect, behalve dit dus.
Ik wil hem dus uit de kudde, maar ik wil hem ook weer niet 24 uur per dag opsluiten in zijn stal. Hij moet zeker 8 uur per dag buiten komen.
Dus heeft u een privé of pensionstal waar mijn paard
overdag buiten kan staan ,ALLEEN of met een ander braaf sociaal paard, dus niet in een kudde. ( in een paddock, grasland, etc hoeft niet groot te zijn) en s'avonds op stal kan?
waar er een rijbak ( buitenbak is prima) aanwezig is
en waar ik mijn kleine hondje aangelijnd mee naartoe mag nemen, want die gaat altijd mee naar stal.
Ik werk zelf maar 3 dagen op kantoor ( ma, woe,vrij) omdat mijn vriend en ik ook een eigen stratenmakers bedrijf hebben.
Dus ik kan u zodoende ook helpen met kleine klusjes op en rondom stal, zoals de paarden binnen zetten, voeren enz. in overleg voor eventueel een vergoeding, of als ik bij u op uw privéstal mag komen staan.
Ik ben erg netjes, niet luidruchtig, en neem geen hordes vriendinnen mee.
Ik heb ook geen bijrijdsters, ik doe mijn paard helemaal alleen.
Ik ben ook bijna altijd overdag op stal.
Prijs van de stalling in overleg.
Mocht u een stal voor mij weten die aan het bovenstaande voldoet.
Heeft u een beetje hulp nodig op de privestal, of gewoon een stal over?
laat het me even weten!
Alvast heel erg bedankt!
P.S: Het is natuurlijk nog niet zeker of ik wegga bij mijn huidige stal.