Hallo, Wij zijn op zoek naar iemand die stalling zoekt. Op het moment staan er 3 merries en een ruin shetlander. Zelf heb ik mijn merrie er staan en mijn veulen komt volgend jaar als hij gecastreerd is terug. Verder staan er 2 gezellige meiden. 1 met een merrie. En de andere dame heeft er een oude merrie en de shetlander staan. Met deze twee word bijna tot niets gedaan. Zij is er dan ook niet vaak wegens studie. De andere dame en ik zijn regelmatig op stal om gezellig in de bak of buiten te rijden.
Maar er is nog plaats. We hebben 2 hactare grond. in 3 weilanden gesplitst. Een inloop waar de paarden in en onder kunnen staan wanneer ze willen. Daarnaast zit nog een stal voor zadels en spullen. Ook is er een bak, alleen kunnen we er geen bodum in gooien omdat dit niet mag. wel word er van het najaar een kraan bij gehaald om alles glad te trekken. Bij de prijs zit niets inbegrepen. Voer moet de eigenaar zelf voor zorgen. Hooi halen wij maar de prijs van de aantal balen word door de huurders gesplitst+ ons natuurlijk. We halen grote 600kilo verpakte hooi. Er kan geregeld word voor het voeren( Ik zelf voer elke avond 1 keer) van het winter worden de taken verdelen wie wanneer voert. Wormkuren gebeurd tegelijk, in overleg. Alleen weide kosten zijn 250,- euro per paard per half jaar. Overige kosten zijn apart. Als u intrese heeft, zou het leuk zijn om wat over u en het paard te vertellen. Wel zoeken we iemand die vaak bij de paarden is en niet gewoon de paarden en neer zet en er vervolgens een keer in de week komt. Verder zijn er mooie rijgelegen heden. De stal is achter het rutbeek bij het kippenboertje. 10/ 15 minuten fietsen vanaf Winkelcentrum zuid Enschede.
Groetjes nienke