[gz] plekken voor mijn eponys omgeving Hoorn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chevano

[gz] plekken voor mijn eponys omgeving Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 11:33

Ik ben op zoek naar of een leuke pensionstalling voor rond de 150 per paard inc alles ex mesten. Of een eigen stuk land waar de paarden op kunnen en ik zelf mijn stallen en bak kan realisseren. Dit moet omgeving Hoorn/Hoogkarspel zijn. Weidegang is erg belangrijk maar ook dat ze swinters nar buiten komen (bv paddock stuk land of dergelijke)

Voor een erge leuke pensionstalling of eigen stukje land en de locatie ligt iets verder dan ben ik ook geintresseerd.

Ik heb een epony van 21 jaar (nrpser) en een Tinker van 4 jaar.Beiden worden bereden (vnl door mijn nichtjes) en ik men met ze ik doe ook mee met ringsteken en dergelijke. Dus mijn karren moeten ook mee en het liefst droog kunnen staan ivm dat het houten karren zijn.

Beide zijn erg sociaal, lief tegen iedereen.

Dus weet je of een leuke pensionstalling of een leuke plek bij een boer of zo of een eigen stuk land mail me dan aub.

Omegamedo

Re: [gz] plekken voor mijn eponys omgeving Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:03

Volgens mij ben jij al heel lang op zoek ...
Heb je nog helemaal niks gevonden ?

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 20:40

Omegamedo schreef:
Volgens mij ben jij al heel lang op zoek ...
Heb je nog helemaal niks gevonden ?

er is genoeg maar allemaal zo'n uur fietsen voor die meiden en dat is veels te ver.

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 00:52

Oke, jammer, dan kan ik je ook niet verder helpen, wij zitten namelijk in Berkhout, da's dan zeker te ver fietsen.

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 10:41

Omegamedo schreef:
Oke, jammer, dan kan ik je ook niet verder helpen, wij zitten namelijk in Berkhout, da's dan zeker te ver fietsen.

ja ik heb een auto voor mij te doen maar door blesure afhankelijk van mijn nichtjes en die hebben alleen een fiets helaas dus!!