Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
celano schreef:Anemone Horse Trucks http://www.anemone.nl
connievl schreef:hahah leuke reaktie ikke, jij raad dat dus niet aan?Ik wil idd wel graag veilig aankomen!
zal trucks eens proberen..dank voor reaktie
connievl schreef:we willen zelf rijden en geen transporteurs.....dus huren van een wagen
Alabaster schreef:De 4 paards wagen van Anemone is niks mis mee.Ik heb er afgelopen weekende zo'n 500 kilometer mee gemaakt. Hij is voor drie paarden of vier pony's simpel 5 bakkie, 160 pk en laadvermogen is 2750 kg . Ik heb hem afgelopen weekende gehuurd en het is me prima bevallen. De doorloop die je heb om vanuit de cabine naar de paarden te kunnen is heel erg fijn.
Alabaster schreef:ikke ja met gemak. Ik had twee grote paarden van 178 mee en een haflinger. Dit was de MAN de simply 4 you die op hun site staat. Hij haalde zelfs de 100 km/h ermee. Heb jij hem ook ooit gehuurd ?
Alabaster schreef:Ja een hele grote is heel lastig te huren. Ik moet zeggen dat Anemone heel erg coulant naar mij is geweest. Ik had hem een weekend gehuurd en dat tarief gaat vrijdag eind van de middag in, aangezien we er vrijdag moesten zijn, ben ik er naar toe gereden en gevraagd of het eerder mocht als ik wat zou bijbetalen! Het antwoord was je mag hem donderdag middag halen zonder extra kosten. Nou dat vindt ik toch echt heel erg aardig van ze. In nederland is die goed te doen, maar naar de bestemming waar TS heen moet krijg je idd veel bergen en zal die omhoog kruipen (dan heb je wel wat meer nodig als een 5 bakkie![]()
Maar dat zal met een personen auto met trailer ook zo zijn dan mag je wel een hele flinke jeep hebben om dat te trekken omhoog en hem te houden naar beneden.