Voor een vriendin ben ik opzoek naar een grote maat peesbeschermer. Haar fries heeft van die grove benen dat een full maat peesbeschermer niet past. Heeft iemand een adres waar wij extra grote peesbeschermers kunnen kopen (mag ook een webshop zijn). Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar krijg daar weinig response op.
Bij ons in de buurt bij een paardenwinkel (Heemskerk of Heiloo) zag ik laatst dat ze ook een maat groter hebben dan Full. Dus in plaats van 2 van die banden die om het been gaan, hebben die peesbeschermers er 3. Misschien moet je even in de paardenwinkel bij jou in de buurt kijken of even vragen ernaar
Dat is zeker waar, gaan we ook doen. Maar ik dacht misschien weten jullie wel merken die sowieso extra grote peesbeschermers in het assortiment hebben.
Vorige week bij tentenkamp (hyporama) de vraag gesteld en die keken ons zo raar aan dat we dachten okee hier zijn we niet aan het juiste adres!
bij Indra verkopen ze 3-in-1 beschermers in XL een mastodont van boven de 1,75 meter bij ons op stal past zelfs een L opmeten kan ik altijd voor je doen vooraleer ik ze verstuur
http://www.letty.nl het is misschien niet het type wat je zoekt, maar... Ze passen denk ik wel. Ik heb er nooit problemen mee gehad bij friezen, waar de gewone beschermertjes niet lekker paste. Ze zijn wel duuuur trouwens...