Stalling gezocht voor 2 paarden omgeving Almelo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Montecito

Stalling gezocht voor 2 paarden omgeving Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 10:37

Hallo,

Aangezien onze stalling binnenkort wordt afgebroken door de aanleg van een nieuwe woonwijk, ben ik op zoek naar stalling voor mijn 2 paarden. Ik woon zelf in Almelo aan de kant van de snelweg. Dus als het daar in de buurt kan zou heel mooi zijn. Evt. richting Enter/Wierden/Rijssen is ook een optie!!

Het moet wel een beetje betaalbare stalling zijn omdat ik dus 2 paarden moet onderhouden Knipoog .

Het liefst wel een all inn stalling zodat dus de paarden binnen en buiten worden gezet, worden gevoerd, stallen worden uitmest etc.

Wie weet er iets voor mij... Vork

Liselot

Re: Stalling gezocht voor 2 paarden omgeving Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:05

olthuis in Nijverdal? ben je zo vanaf windmolenbroek Ja
is all in, met mooie binnen en buiten baan. en je zit aan de voet van de berg, dus kan je heerlijk buitenrijden.

in Enter zit slaghekke, daar staan Chantal ook. weet alleen niet of dat all in is.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:10

Olthuis hier schijnt inderdaad een goede stalling te zijn, maar ik geloof dat ze ook wel wat vragen...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:11

ze zitten geloof ik op 220 all in, maar je krijgt daar ook wel waar voor je geld Ja

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 12:53

Olthuis lijkt me idd wel mooi, maar kost nu 237 per paard. Dat is eigenlijk net iets te prijzig!! @ Lissy, waar zit Slaghekke ergens?? En wat zijn de faciliteiten??

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:02

slaghekke zit in enter aan de kant van rijssen, de achteresweg 11. hebben een binnenbaan, buitenbaan, longeercirkel, weidegang en volgens mij in de zomermaanden een aantal hindernissen in de springweide.

stuur anders even een pb aan chantal, zij staat er op stal en kan je vast meer vertellen Ja