Vakantieoppas gezocht, ervaring met paarden/konijnen omg. Ve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ivanhoo

Vakantieoppas gezocht, ervaring met paarden/konijnen omg. Ve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 12:14

Ik ben op zoek naar een dierenoppas zodat ik samen met mijn vriend een weekje op vakantie kan. Wegens een heleboel drukte en pech met onze dieren zijn wij hier nu toch wel aan toe.
Ik zoek iemand met paardenkennis, en konijnenkennis. We hebben 1 paard, 2 pony's, 6 konijnen, 6 katten en 2 vogeltjes. Het is de bedoeling dat iemand gezellig een week in ons huis trekt, en de zorg voor onze dieren graag op zich neemt. Het gaat dan vooral om het voeren van de dieren, de mest uit de paardenwei halen, kattebak af en toe schoonscheppen, en het liefst iemand die graag onze kleinste pony wil longeren/wandelen. Hij wordt snel dik/hoefbevangen van een week niks doen. De andere 2 krijgen lekker een week vrij.Wij wonen in Noord Limburg (vlakbij Venray), in een boerderij (met alle dieren aan huis) aan de rand van het bos. Je kunt hier heerlijk wandelen/fietsen.

Wij kunnen onze vakantie in overleg plannen met diegene die hier komt, en uiteraard ook de vergoeding die hier tegenover hoort te staan. Ik wil pas onze vakantie plannen als ik er 100% van op aan kan dat mijn dieren goed achterblijven. Wegens mijn gezondheid bij voorkeur iemand die niet rookt, of die anders buiten zou willen roken.
Bij interesse graag bellen (*Knip* op te vragen per pb) of mailen toedeliewoepsie@hotmail.com

Groetjes Jolanda
Laatst bijgewerkt door Sim op 23-10-08 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: telnr verwijderd; niet toegestaan op dit deel van het forum.

BarbaraNova

Re: Vakantieoppas gezocht, ervaring met paarden/konijnen omg. Ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:18

Is het mogelijk eigen paarden mee te nemen?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:35

barbaras schreef:
Is het mogelijk eigen paarden mee te nemen?

Zelfde vraag Lachen

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:30

Zelfde vraag. En wanneer wil je? Van de zomer of nu in de winter?

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 01:04

Hoeveel verstand van konijnen word je geacht te hebben? Net zoveel als van paarden, of gewoon basis kennis?

Ivanhoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 21:40

Hoihoi, sorry voor mijn late reactie. Het is niet mogelijk om eigen paarden/honden mee te nemen.
We willen de eerstevolgende gelegenheid gaan, dus zo gauw we iemand hebben gevonden. Konijnenkennis is wel makkelijk,aangezien ik er 6 heb en er ook nog eens behoorlijk wat pech mee heb de laatste tijd. Ben inmiddels wel in overleg met iemand, dus wellicht hebben we iemand gevonden.

Groetjes Jolanda

Ivanhoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 23:35

Hier mag een slotje op, inmiddels heb ik iemand gevonden. Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Jolanda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 00:34

Slotje Lachen

Denk je er wel om dat je na 1 week een ander topic in deze categorie mag openen, en dit topic pas over drie weken opnieuw mag plaatsen? Gerekend vanaf het aanmaken van dit topic.