Mijn kleine maar zeer sterke fjordje is nooit zo heel blij met het bezoekje van de tandarts, en laat zich dus ook niet 'zomaar' even behandelen, dus nu ben ik opzoek naar een tandarts die al de tijd neemt en ook geduld heeft.
Dus wie kent een geduldige paardentandarts in Zuid-Holland (regio Leiden)?
Ik heb de ervaring dat de tandenfee idd veel paarden zo kan bekijken en behandelen, maar nu ik mijn pony's electrisch heb laten behandelen onder verdoving waren mijn ondrhoudsvrije paardjes toch niet zo onderhoudsvrij en nu eindelijk kunnen ze lekker lopen en zijn problemen opgelosd. Ik heb bij mij thuis daan staller en Doris van der aue gehad. Ook zij hebben tot nu toe alle paardjes kunnen behandelen maar hebben ook de problemen in het gebit opgelosd. Ze nemen ook ruim de tijd.
Pieter Bas had ik voorheen altijd, maar mandy wordt helemaal kriegel van hem (nu moet ik zeggen dat ze gewoon héél extreem is, gewoon alleen al als ze hem ziet ) en ik vind eigenlijk dat hij daar niet zo goed mee kan omspringen, daarom ben ik nu dus eigenlijk opzoek naar een ander
Christie Dreessen. Die kun je bereiken op de kliniek de raaphorst te wassenaar. Zij is echt de beste en meest gediplomeerde paardentandarts in Nederland. Ook internationaal leid ze mensen op, echt een aanrader!