Hallo,
vanaf 1 april uiterlijk heb ik een ander plekje nodig voor mijn paard omdat de stal waar ik nu sta, te koop staat. Misschien gaat mijn verzorgpaard ook mee, dus ik ben op zoek naar een plekje voor 1 á 2 stallen.
Ik woon in Grijpskerke, dat is in Walcheren op Zeeland. Ik zoek dus een leuke pensionstalling in walcheren! Het liefste in de buurt Oostkapelle/Domburg, maar als je iets anders weet is dat natuurlijk ook goed.
Ik zoek:
* een gezellige stal
* waar je niet zelf s'ochtends en s'avonds hoeft te komen om te voeren, dus dat dat wel voor je
gedaan kan worden.
* Een goede stal met ventilatie en licht
* leuke buitenrijmogelijkheden
* mogelijkheid dat je paard overdag buiten kan staan in een paddock. hoeft niet de hele dag, maar iig
een frisse neus halen. geen 24/7 op stal.
* niet duurder als 140 euro per maand
* een (binnen) bak aanwezig!
Qua 'luxe' ben ik echt niet moeilijk, ook al is het een zooitje van hier tot tokio, maakt niet uit. Alleen mijn paard moet er wel goed bijstaan natuurlijk, daar gaat het uiteindelijk om. Zelf uitmesten vind ik ook geen probleem! ben het gewend, dus dat maakt niet uit.
Even wat over mezelf en over mijn paard:
Ik ben Daisy, geboren op 11 januari 1989 dus nu 19 jaar oud. Blond haar, en groen/grijze ogen. Ik woon in Grijpskerke, met mijn moeder en zusje. Ik ben gek op dieren, vooral paarden, en heb veel hobby's.
Mijn paard is een 10jarige Quarterhorse, zijn naam is Cody's Little Banjoe, roepnaam gewoon Cody.
Het is een vosje, en een schat van een paard. Je kan er alles mee!
Ik rijd er western mee, gaat hardstikke goed. Ik ben wel gewoon een recreatieruiter, niet alleen maar trainen-trainen-trainen. Rijd ook lekker veel buiten. Gewoon van allebei een beetje!
Als je zelf een pensionstalling hebt, of je weet een leuke pensionstal, mail me dan alsjeblieft! Ik ben nu echt op zoek naar een andere stal. Heb ook al rondgereden en gevraagd in de buurt, maar soms is het ook wel makkelijk als je van andere mensen hun mening of ideeen hoort.
Alvast bedankt!
Mijn emailadres is jolilover@hotmail.com