GZ leuke locatie western proefles voor vriendje (Noord NL)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

GZ leuke locatie western proefles voor vriendje (Noord NL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 13:51

Mijn vriend rijdt af en toe op mijn IJslander, of we maken een ritje als we op vakantie zijn, maar echt een ruiter is het niet. Laatst zei hij dat western hem wel iets lijkt. Ik denk niet dat hij echt wil lessen, maar wil hem toch een keer een introductieles (prive of groepsles) kado doen. Wel op een leuke locatie waar hij goed begeleid wordt, ook in de omgang en waar duidelijk wordt uitgelegd wat je waarom doet. Ik weet zelf niets van westernrijden en kan hem daar niet bij ondersteunen. Omdat ik niet in de westernwereld zit, heb ik ook geen idee waar ik moet zijn. Ik ken alleen Rosworld in Zeijen, maar er zijn vast meer mogelijkheden. Ik hoor het graag! Lachen

_iDj_

Re: GZ leuke locatie western proefles voor vriendje (Noord NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 18:31

Vlak naast de A7 bij afslag Friesche palen, zit een westernstal. De stal ligt temidden van Trimunt (bos).
Ik kan geen website oid vinden van deze stal.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 09:21

Wat misschien ook een leuk idee is, maar dat is een beetje afhankelijk van de mogelijkheden bij Wendy, is lekker een weekendje samen weg boeken in ons vakantiehuis en dan bij Wendy van Osch een paar westernlessen nemen. Je kunt daar lessen op je eigen paard en op paarden van Wendy. Voor meer info http://www.wendyvanoschph.nl

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 09:54

Als het niet persé in het noorden moet zijn weet ik ook nog wel iemand in Wassenaar. Peggy de Kraa. Zij heeft een eigen westernstal en geeft ook les. Wel leuk trouwens dat je vriend het wilt proberen Lachen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:02

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 17:26

In het noorden is wel zo handig mocht mijn vriend het zo leuk vinden dat hij het vaker wil doen. Knipoog

MISTRAL94 schreef:
http://www.trailranch.nl is een aanrader.

Ziet er goed uit, bedankt voor de tip! Lachen