Natuurgenzer Gerrit Zomer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mirel

Natuurgenzer Gerrit Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 10:49

Hallo allemaal,

Ik heb een paard met huiduitslag. De veearts weet niet precies wat het is en wil dat ik nu preventief antibiotica ga voeren Ach gut .
Ik hou er niet van om medicijnen te voeren en al helemaal niet als ik niet zeker weet of het helpt.
Nou heb ik via via gehoort dat Gerrit Zomer een goede natuurgenezer is en het paard van mijn vriendin goed geholpen heeft.
Hebben meer mensen ervaring met deze man. Ik wil graag alles weten dus de goede en misschien wel de minder goede ervaringen.

Wie kan mij meer vertellen?

Groet Mirella

henny_w

Re: Natuurgenzer Gerrit Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 13:16

Ik heb hem eerder met div. paarden bezig gezien.
Hou er maar vast rekening mee dat hij aangeeft dat de nieren van je paard niet oke zijn.
Dat is zo'n beetje standaard wat hij in elk geval bij elk paard vind Knipoog

Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van hem.

Gezien de bevindingen die hij bij sommige paarden deed, die absoluut niet klopten.
Als je meer wilt weten kan het misschien beter via pb Knipoog

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 09:21

Verplaatst van MD naar EA-GZ: diensten.

naturehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:20

Absolute aanrader! gewoon heen gaan dus.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:20

ik ga met henny w mee, zij heeft er goede kijk op denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:12

Lezing van hem bijgewoond, hij zou zogenaamd het paard van een kennis genezen van zijn chronische bronchitis, heeft alleen veel geld gekost vanwege zijn vage poeders en paard is uiteindelijk ingeslapen.

Toen hij vertelde dat hij in Belgie is gaan wonen vanwege de straling in Nederland, vond ik het een rare kwast. Ook zijn zijn consulten behoorlijk duur, toen was het eerste consult 150 euro, dan komen de poeders nog.

Als je geloofd in gebakken lucht, dan is het een aanrader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 01:30

Een ander verhaal wat ik over Gerrit Zomer heb gehoord, is dat een tijd geleden de lever altijd de boosdoener was, ook standaard! Ik zeg er hier verder ook maar niets over, heb genoeg gehoord maar of het nu zo verstandig is om dat hier te posten?????

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:21

consolt is geen 150 euro absoluut niet.
mijn paard wordt ieder jaar door hem gedaan en heb er goede ervaringen mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:56

Het consult wat de kennis van mij moest betalen was 150 euro en daar kwam nog zijn poeders bij. Ik had nl bijna ook bij hem gestaan met mijn paard, maar ik kon geen vrij regelen. Achteraf gezien ben ik blij dat ik naar Bodegraven ben gegaan, mijn paard leeft nog en bij elkaar was ik goedkoper uit.

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:58

hij is 2 weken geleden bij mij geweest en consult was incl. BTW 80 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:11

Dan is hij goedkoper geworden Knipoog Vind het ook een absurd hoog bedrag hoor, consult van mijn DA kost de helft.

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:53

hij komt al jaren bij mij en is niet goedkoper geworden hoor is altijd zo geweest of nog lager

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 14:06

Al jaren? Hij geneest toch paarden voor het leven?

Sorry hoor ik vind het een kwakzalver van de bovenste richel. Ik ben bij een lezing van hem geweest en in het begin denk je nog, mmm, kan best zijn, maar aan het eind dan gaat er toch een lampje branden.

Hoe ik heb gezien hoe hij het paard van mijn kennis behandelde, vond ik ronduit wichelroederij van de bovenste plank een paard dat het zo benauwd heeft gewoon op stro en droog hooi laten staan. Het lichaam moest het van binnen uit oplossen met zijn magische poeders. Het dier was op een gegeven moment zo slecht dat hij ingeslapen is, in de maanden van behandeling ging het dier alleen maar meer achteruit. De eigenaar was zo onder de indruk van zijn mooie babbel dat hij er helemaal in mee ging. Het dier was heel belangrijk voor hem, het heeft honderden euro's gekost... Verdrietig

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:19

Heb zeer goede ervaringen met Gerrit Zomer, in het kort was mijn merrie opgegeven door divere dierenklinieken en met behulp van Gerrit Zomer is mijn merrie verandert van dure grasmaaier in dressuurpaard op Z-niveau. Meer info via pb.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:21

Mijn buurman heet Gerrit Zomer... Maar dat zal wel niet dezelfde persoon zijn.. Lachen Hij heeft meer met schapen dan met paarden.. Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:33

Ik heb wél goede ervaringen met hem. Mijn paard hoefde overigens geen 'magische poeders' te gebruiken, Gerrit Zomer schreef producten voor die ik vervolgens bij een reguliere homeopatische groothandel kon bestellen. Mijn paard was wel binnen afzienbare tijd van zijn plasprobleem af, iets wat bij de reguliere DA en een andere natuurgeneeskundige praktijk (waar ik geen goed gevoel bij had) niet lukte. Maar goed, ik heb één keer met hem te maken gehad, daarna heeft mijn paard nooit meer iets gehad waarvoor ik hem nodig had.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:15

russel schreef:
Al jaren? Hij geneest toch paarden voor het leven?

Sorry hoor ik vind het een kwakzalver van de bovenste richel. Ik ben bij een lezing van hem geweest en in het begin denk je nog, mmm, kan best zijn, maar aan het eind dan gaat er toch een lampje branden.

Hoe ik heb gezien hoe hij het paard van mijn kennis behandelde, vond ik ronduit wichelroederij van de bovenste plank een paard dat het zo benauwd heeft gewoon op stro en droog hooi laten staan. Het lichaam moest het van binnen uit oplossen met zijn magische poeders. Het dier was op een gegeven moment zo slecht dat hij ingeslapen is, in de maanden van behandeling ging het dier alleen maar meer achteruit. De eigenaar was zo onder de indruk van zijn mooie babbel dat hij er helemaal in mee ging. Het dier was heel belangrijk voor hem, het heeft honderden euro's gekost... Verdrietig

Ben jij niet in de war Tijs Taconis. Gerrit Zomer komt al jaren bij mijn paard en kost inderdaad al jaren 80 euro. Ook geeft hij meestal geen poeders maar kun je druppels zelf bestellen bij de apotheek of via internet.

Ik heb hele goede ervaringen met hem en alle paarden hij van mij behandeld heeft zijn er beter op geworden. Dus ik zou zeggen, neem contact met hem op!

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:54

ik heb nu met Margriet Dudok van Heel te maken gehad en zij komt heel kundig over, voor mij echte aanrader is ook gewoon realistisch