Hallo,
voor mijn studie Organisatieantropologie ben ik op zoek naar een stageplaats bij een bedrijf of persoon die leiderschaps- en/of managementtrainingen geeft met paarden. Ik kan op internet veel bedrijven vinden die deze cursussen aanbieden, maar vaak is de 'paardencursus' dan onderdeel van een groter aanbod van trainingen. Ik wil juist graag focussen op de kracht die het paard heeft om het menselijk gedrag te spiegelen, en daarmee een manager tot inzichten kan brengen over zijn manier van leidinggeven. Dus mijn grootste voorkeur zou uitgaan naar iemand die deze trainingen geeft, om een half jaar mee mee te lopen en zo veel mogelijk ervaring op te doen. Daarnaast kan ik natuurlijk helpen bij de dagelijkse verzorging van de paarden!
De stageperiode is volgend schooljaar van September tot Januari, maar voor het eind van dit schooljaar moet het stagevoorstel rond zijn. Dus geef je managementtrainingen met paarden en kun je een helpende hand gebruiken, of heb je ooit een training bij iemand gevolgd die je erg goed vond, laat het me dan graag weten.
Alle info is welkom!
Bedankt,
Maaike Kunst