stalling met weidegang gezocht, Bergen (L)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hiphopje

stalling met weidegang gezocht, Bergen (L)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 00:13

wij zijn op zoek naar een stal met dagelijkse weidegang.
Het liefst in Bergen of omgeving (limburg Knipoog )

Woody2015

Re: stalling met weidegang gezocht, Bergen (L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:50

Misschien eens kijken op www.stoeterij-angelbeeck.nl
Vragen naar Charlotte of Petra, zijn leuke mensen en zijn heel goed voor de paarden.
Paarden staan dagelijks buiten en je rijd er zo het bos in.
En anders kun je ook nog nar manege Seurenheide in Well of de manege in heien, weet zo de naam even niet.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 11:17

we (mijn dochter en ik) rijden bij Seurenheide Knipoog
Maar het pension is toch echt iets te duur voor ons, helaas, want het is er geweldig.
Angelbeeck ken ik ook, ben er een keer bij een kennisje naar haar pony wezen kijken, het is er inderdaad erg mooi en groot pluspunt, de paarden staan lekker veel buiten, de Angelbeeck blijft zeker als optie in mijn gedachten zitten hoor.
Grens en Maashoeve in Wellerlooi zag er ook prima uit en een heel groot pluspunt daar is dat de paarden echt de hele dag lekker buiten staan.
Helaas wel een beetje verder weg, maar het is te doen.
Maar als ik ergens iemand prive kan vinden dicht in de buurt, waar ik een paard/pony zou kunnen stallen is het helemaal geweldig.
Ga binnenkort een advertentie zetten in het dorpsblaadje, wie weet Knipoog
Zaterdag gaan we naar een zorgboerderij kijken hier in het dorp (voor onze zoon) en daar lopen ook een paar halfingers dus ik zal eens vragen of ze niet een ruitertje kunnen gebruiken of een stalletje vrij hebben.

Het geweldigste zou zijn, als we in de buurt van Seurenheide een stalling vinden, zodat we gewoon bij de manege kunnen blijven lessen, het is daar gewoon supergezellig.

Tja, als je eenmaal in je leven een eigen paard hebt gehad, zoals ik, dan zoek je gewoon iets meer dan de wekelijkse manegelessen. Op zich niks mis mee met die paarden op de manege, ze zijn echt super, maarja.............. het blijft gewoon kriebelen naar mee hè? Haha!

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:53

Heb je al eens bij win van de beucken geinfirmeerd, hij zit een stukje verder dan seurenheide en heeft ook veel stallen en deed vroeger ook aan pension.
Angelbeeck is wel ook erg duur geloof ik, zoals ik het begrijp is je zoontje gehandicapt?

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 23:09

wie is wim van de beucken??? (mag ook via een pb'tje)
mijn zoontje heeft autisme, vanavond heeft ie meegedaan met de lampionnenoptocht bij seurenheide en hij vond het geweldig op zo'n groot paard!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:41

Is holthees te doen voor je? Ik heb vanaf feb. weer stalling vrij. €175,- per maand incl. voer.