[GZ] Kamer in/omg. Eindhoven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

[GZ] Kamer in/omg. Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 23:07

Sinds september ben ik begonnen met mijn studie aan de Design Academy in Eindhoven. Ik zit nu echter op een tijdelijke kamer die ik tot mijn beschikking heb tot ongeveer 18 december: ik ben dus weer op zoek naar iets nieuws.

Ik ben niet veeleisend: gezellige student maar ik ga bijvoorbeeld niet te veel uit aangezien ik naast een drukke studie ook paardrij. Lachen
Een studentenhuis is gezellig maar niet een vereiste.

Als je iets weet wat misschien geschikt zou zijn, hoor ik het graag per pm! Lachen

Alvast bedankt,
Myra

Ania

Re: [GZ] Kamer in/omg. Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 00:24

heb je kamernet al geprobeerd??

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 08:14

Pfoe voor eindhoven begin je dan niet echt optijd met zoeken wel? Misschien dat je ook eens in Helmond, Geldrop ed kan proberen, daar zijn de kamers een stuk goedkoper en de afstand tot Eindhoven is niet ver.

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 11:39

Eindhoven is niet zo lastig om een kamer te vinden..
Via kamernet ben ik bij deze kamer gekomen, en ik heb ook wel wat opties om ergens te zitten maar die zijn bijvoorbeeld wat verder van het centrum. Alle kamers op kamernet zijn nu trouwens ook voor nú en niet voor pas eind december helaas. Lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:40

Daarom moet je ook een advertentie zetten voor jezelf dat je een kamer zoekt eigenlijk. Niet iedereen zet de kamer op kamernet maar zoekt juist naar mensen die hun adv er op hebben staan. Dan weten ze al een beetje wie of wat ze in huis halen.

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 11:52

Dat heb ik ook vorige keer gedaan en daar had ik redelijk veel reacties op en ben ik ook zeker van plan om nog te doen. Jammer dat het wel zo duur is, maar dan krijg je gelukkig wel serieuze reacties.

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:42

Ik zal eens voor je navragen, want uit een huis waar ik wel eens slaap zijn 3 jongens verhuisd maar ben bang dat ze alweer vol zitten. Het is wel een heel gezellig huis hoor Haha!.

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 15:53

Dankje _Kruimeltje! Je hebt een pm. Haha!