Ik heb mijn pony er sinds kort staan.
Ik kom bij een boeren privestalletje weg dus al die regeltjes zijn wel even wennen.
je mag bv niet tijdens pony lessen met je paard in dezelfde bak rijden of andersom met je pony tijdens paardenlessen. (je mag natuurlijk wel in de buitenbak als er binnen ponylessen zijn).
Ik vind het wel een fijne manege stallen worden goed onderhouden je krijgt er je eigen kistje met slot. voer word goed verzorgt. Je mag je paard in de padock zetten wanneer je wilt, die zijn goed omheind en het ziet er netjes uit. ze hebben naast de buitenbak ook een kleinerbakje waar je, je pony/paard even kan losgooien of longeren. en er lopen heel wat aardige mensen rond 
inderdaad is er bos achter de manege en een klein kwartiertje rijden heb je een strantje waar je met mooie dagen te paard het water in kan
.
Ze hebben voor liefhebbers onderlinge wedstrijden maar er worden ook wel officiële wedstrijden gereden.
@Kehdra, ik heb qua voer overlegt en mijn pony krijgt niet dezelfde hoeveelheid als anderen 
betreft wedstrijdruiters vind ik het heel erg meevallen. Er zitten wel een paar tussen maar als je het mij vraagt niet super veel.