Opsturen barefoot testzadel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eva_

Opsturen barefoot testzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 13:37

Toen het nog met een leverancier ging snapte ik het nog, maar nu met die wederleveranciers ofzoiets...
Ik wil een testzadel, maar er zit er geen een dicht genoeg bij mij om 2 keer op en neer te rijden om een boomlooszadel een weekje te testen.
Ik heb al een iemand gemaild en die sturen geen testzadels op!
Wie wel?
(of wie woont bij mij in de buurt en wil zijn zadel een weekje uitlenen? Koe )

annastasia

Re: Opsturen barefoot testzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:21

je kunt je toch gewoon inschrijven bij de dichtsbijzijnde dealer/ wederverkoper?
Die zadels worden via de post van persoon tot persoon verstuurd. Ik woon in het noorden van het land maar heb ook testzadels vanuit scherpenzeel gehad.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:25

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:27

De meeste soorten en maten testzadels vind je bij Equixantos (in Beilen) en Singlefooters (in Scherpenzeel) , die kun je altijd vragen of ze een testzadel naar je toe willen sturen.

De andere wederverkopers hebben meestal enkele modellen die hun favoriet zijn , en ze dus ook als testzadel hebben.

Het is dus de moeite waard om wat rond te mailen om precies het testzadel te vinden dat je zoekt.

Het is niet te doen voor 1 verkoper om ALLE soorten / maten / kleuren zadels als testzadels aan te bieden , dat kost een vermogen qua investering en tijd ,
dus iedere wederverkoper maakt een eigen keuze Lachen

Ik als importeur (van BoomloosRijden.nl) heb zelf geen testzadels meer , het is de bedoeling dat testzadels en verkoop zoveel mogelijk via de wederverkopers gaan lopen.

Vergelijkbaar met zoals dat je ook niet bij Harry's Horse of BR of Anky direct in het magazijn kunt snuffelen , maar daarvoor bij verschillende wederverkopers (winkels) terecht kunt Lachen

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:33

Als je er nog een zoekt, een vriendin van mij heeft een barefoot chayenne te koop.
een zwarte, maat 1, maar 10 x gebruikt.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:32

Adressen voor testzadels gezocht dus HAR-->EA-GZ Diensten

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 21:51

Welk model wil je testen?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 21:56

Ik ben ook via Beilen geholpen aan een specifieker testzadel, maar in principe hoor ik via Singlefooters te bestellen (daar heb ik mijn eerste boomloze zadel ook gekocht destijds). Maar ja, dan heb je een specifiekere vraag voor een testzadel en ik ben heel blij met de hulp die ik daarin kreeg. En nu loopt de bestelling volgens mij via Bianca van boomloosrijden (toch, Bianca???). Knipoog

Gewoon even doorvragen of zelf contact opnemen met Bianca ofzo.
Bij Singlefooter gaat het doorsturen via de mensen die een zadel testen. Via Marcel uit Beilen ging het via hemzelf en stuurt hij ze weer door naar de volgende testpersoon. Ik vind het een fijne service. Succes!!! Lachen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:09

Even in je profiel gekeken hoor , want ik zit echt Verward te lezen , ik heb helemaal geen wachtende klant openstaan (qua zadels dan Tong uitsteken ) ????

Maar nu herken ik je weer , de MyBarefoot maat 0 dus , hihi ik schrok al Haha!