xtra full frontriem, waar te koop

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pantarhei

xtra full frontriem, waar te koop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 22:28

Hoi,

Mijn nieuwe paard heeft een breed voorhoofd en nu zitten de normale frontriemen te strak. gelukkig heb ik nog een grotere, maar werk graag met meerdere hoofdstellen voor één paard.

Wie weet waar ik simpele (zonder stenen, tierelantijnen, etc) zwarte frontriemen kan kopen geschikt voor gedeeld kopstuk of normaal?

voorkeur voor regio rotterdam/den haag of internet

Noppert

Re: xtra full frontriem, waar te koop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 07:47

Ik heb vorige week bij Het Gareel in Schijndel (www.hetgareel.nl) een X-full wit onderlegde frontriem gekocht, merk Dobert. Ik neem aan dat iedere ruiterportzaak die Dobert verkoopt, zo'n frontriem anders dan wel kan bestellen. Succes!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 08:46

Meestal kan er wel iets bijbesteld woroden. Er zijn ook bokkers die mooie frontriemen maken, die kunnen vast ook een grotere maken.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 11:55

Ik heb van Dobert een X-full gehad!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:30

Noppert schreef:
Ik heb vorige week bij Het Gareel in Schijndel (http://www.hetgareel.nl) een X-full wit onderlegde frontriem gekocht, merk Dobert. Ik neem aan dat iedere ruiterportzaak die Dobert verkoopt, zo'n frontriem anders dan wel kan bestellen. Succes!

Ik heb van mijn man Lovers net een wit onderlegd stang en trens hoofdstel gekregen, Hyper! mijn frontriem is dus overbodig, mocht je interesse hebben kun je mijn Dobert X-ful wel overnemen, anders breng ik hem terug.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 21:45

Zo bofkont!
heb je er foto van? ben bang dat een wit onderlegde niet zo mooi is op een paard met brede bles en zou ook graag je vraagprijs willen weten

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:28

pantarhei schreef:
Zo bofkont!
heb je er foto van? ben bang dat een wit onderlegde niet zo mooi is op een paard met brede bles en zou ook graag je vraagprijs willen weten

Idd bofkont Ja , behalve dat gaat hij ook nog trouw mee op concours als groom (zijn vertaling van groom = sukkel Haha! ) en voorlezer (en geloof me, ik ben niet makkelijk voor te lezen Knipoog )
Als je mij je mailadres even pmt, stuur ik je een foto.
Ik wil er graag 20 euro voor hebben, incl. verzenden.