Gez. Stalling omg Eindhoven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Gez. Stalling omg Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 20:20

Helaas, ik moet op zoek naar een nieuwe stalling ivm gezondheidsproblemen van mijn huidige stalhouder. Erg jammer want waar ik nu sta sta ik super!

Ik zoek een plekje omgeving Eindhoven/Veldhoven, maar locatie is ondergeschikt aan de mogelijkheden enz. Ik ben geen luxe gewend en hoe ook niet veel luxe, ben snel tevreden. Wat ik zoek is:

Veel weidegang
Kleinschalig
Max 200 euro

Pre's zijn
(binnen)bak
stalling voor mijn paardenwagen
uitrijmogelijkheden

Mocht iemand iets weten dan hoor ik het heel erg graag!!!

Bijinn

Re: Gez. Stalling omg Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:04

In Nederwetten/ Nuenen zitten er heel veel (Teunisse, King Stables, Heerendonk). In Eindhoven zelf weet ik er geen.

Mocht Helmond nog een optie zijn, dan is er nog een plaatsje vrij bij Pensionstal de Middenweg; volpension is € 185,- per maand, leuke uitrijmogelijkheden, buitenbak, alleen geen plek voor je paardenwagen.
En daarnaast is er nog 1 plekje bij een zeer kleinschalige, maar wel heel gezellige, pensionstal in Helmond (Goorsebaan); enkel halfpension (€ 90,- per maand). Zelf voeren (op schema, om en om) en zelf uitmesten. Stal ligt langs het bos. In de winter staan ze in de stal met uitloop, in de zomer staan ze zo vaak en zo lang mogelijk in de wei (soms dus 24/7). Plaats voor de paardenwagen durf ik niet toe te zeggen, maar zou eens nagevraagd kunnen worden. Buitenbak aanwezig.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 21:01

Bedankt voor je reactie! Helmond is alleen wel al weer een eind uit de buurt, ga het eerst dichterbij zoeken Lachen

Overigens, Eersel, Steensel of Waalre ofzo mag ook Lachen

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 09:38

Het is aan de rand van Helmond. Wanneer je vanuit Eindhoven via de snelweg rijdt, ben je er zo Knipoog

Mocht je niks vinden, is het altijd een optie.
Succes!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 09:48

Klopt, ik woon alleen helemaal aan de andere kant van Eindhoven, dus moet dan altijd eerst het centrum doorworstelen Knipoog Dus vandaar dat de Veldhoven kant voorkeur heeft. Maar ik hou het in gedachte!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 22:33

Lauwers, in Veldhoven.
Aan de witvenseweg.

Voldoet aan al je eisen