Ervaring Manege Duikse Hoef?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lotje02

Ervaring Manege Duikse Hoef?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 13:09

Over een halfjaar gaan mijn paard en ik richting Tilburg verhuizen. Daarom ben ik nu alvast rond aan het kijken voor een leuke, rustige pensionstal voor haar. Ik heb op internet al verschillende maneges en pensionstallen gevonden en ik binnenkort een 'rondje stallen' doen om te kijken hoe het er in het echt uitziet. Viavia kreeg werd mij ook Manege Duikse Hoef aanbevolen. Jammer genoeg werkt hun website niet dus ik was benieuwd of iemand van jullie deze manege kent.

En andere tips voor maneges zijn natuurlijk ook welkom!

laulau85

Re: Ervaring Manege Duikse Hoef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 19:34

Ben er enkele keren op wedstrijd geweest. Weet dat er hier van bokt ook enkele rijden en staan. Misschien even de zoekfunctie gebruiken.

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:54

ik heb daar 7 jaar op de manege gereden Lachen
ik vind en vond het er geweldig Ja
er zijn ruime stallen, mooie binnenbak, 2 verschillende soorten buitenbakken Lachen
er worden vaak mooie concoursen gehouden, leuke kantine en veel uitrij mogelijkheden, je zit zo in de bossen en iets verder ook in de duinen Ja

nadeel zelf vind ik dat de paarden niet op gras buiten staan maar op zand, en dat het een manege is, dus het is er wel druk..

maar verder vind ik het er top Ja

je zou ook eens in loon op zand kunnen zoeken, daar zijn geloof ik ook een aantal pensionstallen Lachen
verder heb je in kaatsheuvel de smulhoeve nog, maar dat vind ik persoonlijk niks Nagelbijten / Gniffelen

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:44

santotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:32

ik rij er

hele leuke gezellige stal
ruime boxen lekker dik in het stro heel de dag door hooi stann lekker bijna heel de dag buiten [wel op gras land nu Knipoog ]

1 binnenbak 2 buitenbakken waarvan 1 heel groot longeer cirkel en het licht aan het bos dus veel uitrij mogelijkheden

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:27

Ik heb er mijn pony staan. Ben dik tevreden. Op elke stal zijn wel dingen die voor verbetering vatbaar zijn of die je graag anders zou willen zien. De ideale stal bestaat in mijn ogen dan ook niet en mijn keuze voor deze stalling is gemaakt op basis van overdachte afwegingen. Ik heb nog nergens een stal in de omgeving gezien waar de paarden/pony's er zo goed bijstaan. En (het merendeel van) de pensionpaarden/pony's staat idd niet op gras, maar ze kunnen wel naar buiten. De uitrijmogelijkheden zijn geweldig. Ik weet niet op welk niveau je rijdt en wat je wensen zijn, maar je mag me altijd pb'en hoor. Ik zou gewoon eens een kijkje komen nemen. Niets zo goed als een eigen indruk Knipoog.