Heel erg jammer! Dat is voor mij net te verweg (aangezien ik bij amsterdam woon en op de scooter moet ) heb je misschien tijd, dag en prijs voor me (misschien iets om papa en mama te overtuigen ) hihi
Je kunt meedoen met je eigen paard/pony of met een leenpaard van ons.
De workshop wordt als volgt omschreven: Deze workshop is gericht op het rechtrichten van uw paard: lengtebuiging en nageeflijkheid, dit alles leidt tot ontwikkeling en verbetering van het teugelgevoel van de ruiter, het leren beoordelen van de bewegingen van het paard en het verbeteren van de bewegingen van het paard: wij leren u het te zien en te voelen. In de workshop leert u tevens de zin en onzin van diverse optomingen. We gaan via de enkele naar de dubbele longe en in vogelvlucht zal ook het trainen aan de lange teugel aan bod komen.
Daarna gaan we verder in op het werk aan twee longeerlijnen en het beoordelen van diverse optomingen: het verfijnen van aanleuning, het geven van lichte hulpen, het correcte verzamelen van uw paard, het aanleren van zijwaartse bewegingen en het leren voorkomen en oplossen van fysieke problemen.