Werk en Hobby verbinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Viooltje1968

Werk en Hobby verbinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 12:26

Ik ben eigenlijk van plan om mijn hobby (IJslandse paarden) en werk metelkaar te verbinden.
Een vaste plan heb ik nog niet, maar het zal wel in de richting Bed and Breakfast ivm. Ponytrekking worden ergens in Brabant, Zeeland of Zeeuws Vlaanderen.

Graag wil ik iets individueel, kleinschalig beginnen en zoek iemand die evenzo gek en idealistisch is zoals ik. Ik ben een vrouw van 40, heb sinds 20 jaar 2 IJslanders en ben met 6 jaar met paardrijden begonnen.

Dus als er iemand is die zegt, JA ZO IEMAND ZOEK IK WIJ KUNNEN SAMEN IETS DOEN, dan hoor ik het heel graag.

friesiszwart

Re: Werk en Hobby verbinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:49

Dit is heel moeilijk te realiseren en kun je beter opbouwen naast je werk. Verzekerd van een inkomen en opbouw met naamsbekendheid. En belangrijk meer zekerheid. Succes.

mailhorse

Re: Werk en Hobby verbinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 18:13

Lijkt me geweldig maar volgens mij is het heel moeilijk. Je moet denken aan een startkapitaal waarvan je een pand koopt en inricht. Daarnaast moet je gelijk voor klanten zorgen omdat je er niet naast wil werken zoals je aangeeft en er zijn niet veel mensen die in de winter willem paardrijden.