(GZ) stageadres voor MBO paardenhouderij intern

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sasika

(GZ) stageadres voor MBO paardenhouderij intern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 20:39

Hallo,

Ben al een tijdje flink aan het kijken voor leuke stagebedrijven, maar ik heb vorige keer via bokt ook een super plek gehad (moravita) en ik hoop via bokt weer een leuk plaatsje te vinden.

Ik stel me eerst even netjes voor:

Ik ben Saskia Levering, ben 17 jaar oud en kom uit het mooie leidschendam. Ben al sinds ik 7 ben bezig met de paarden en sinds ik eigenlijk wist dat ik de paarden in wilde steeds meer gaan doen. Zelf heb ik een een shetlanderpony ruin van 8 jaar waar ik helemaal trots op ben. Sinds kort heb ik een nieuw paard namelijk Udet Sunshine die ik zelf ga proberen om te scholen tot normaal rijpaard Knipoog

Ik ben nu bezig met mijn koetsiersbewijs en vind mennen dus ook erg leuk! Daarnaast vind ik de klassieke dressuur, springen en eventing ook erg leuk. Ik ben dus erg veelzijdig en dat heeft soms zo zijn voordelen.

Mijn eerdere stage's

manege hestar - 2 weken
manege Berestein - 2 weken
manege vreehorst - blokstage 10 weken

Classical Breeding and training centre MORAVITA - blokstage 10 weken
Stalhouderij Hanemaaijer (koetsiersbedrijf) - momenteel mee bezig bokstage 10- weken

Wat zoek ik voor een bedrijf?

Mijn doel? een eigen stal natuurlijk, en daar komt heel veel bij kijken en daarom zoek ik een stagebedrijf die mij meer laat zien dan alleen stallen uitmesten!!

Ik wil een bedijf die mij veel laat zien en mee laat werken zodat ik steeds meer dingen leer. Ik vind het niet erg om door te werken maar de sfeer moet goed zijn.

Wat voor een stal maakt niet uit als ik er maar dat kan leren. manege's stap ik liever vanaf, puur omdat ik daar niet in veder wil. Ik ben nu vooral aan het kijken wat ik nou echt leuk vind! Zo probeer ik zo veel mogelijke dingen uit.

ik zie vooral een leuke weg in het africhten van paarden (onder het zadel of voor de kar)
grondwerk/vrijheidsdressuur
springen of eventing stal

natuurlijk als het ver van leidschendam ( den-haag) af zit wil ik graag intern ( een plek om te slapen en te eten zou fijn zijn Haha! ) ook moet mijn paard mee ( ouders hebben veder niks met paarden en heb er niemand anders voor)

Het gaat om de periode: 16 feberuari t/m 24 april

Weet jij iets of heb je iets? Mail zo snel mogelijk!

Groetjes Saskia

bonzwa

Re: (GZ) stageadres voor MBO paardenhouderij intern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:20

www.staldeschaapskooi.nl is het erg leuk! het is een dressuurstal ik heb er zelf stage gelopen en erg veel geleerd! Er is een leuke sfeer jong personeel heel leuk.
Je kunt intern en je paard kan (normaal) ook mee.

Arabesk

Re: (GZ) stageadres voor MBO paardenhouderij intern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:00

www.spirithorses.be
western natural horsemanship

ze zijn ook eh dinges erkend, weet ff de naam niet