Zadelmak maken omgeveing Venlo....?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

Zadelmak maken omgeveing Venlo....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 16:49

Ik ben voor in de toekomst opzoek naar een juist adres om mijn angstige andalusier ruin te laten inrijden.
Juan is zeker geen makkelijk paard omdat hij zeer angstig is, wel heeft hij een goed karakter.
Waar ik dus naar opzoek ben is iemand die ervaring heeft met dit soort paarden, die rustig is en die er geen moeite mee heeft dat ik er bij wil zijn, daarom moet het ook in de regio van Venlo en onstreken zijn.
Uiteraard kan hij gewoon gestald worden op het bedrijf tijdens deze periode maar ik wil er zelf heel graag bij zijn, ook omdat ik van mening ben dat dat voor Juan beter zal zijn omdat hij mij redelijk vertrouwt.
Wie o wie kan mij aan een adres helpen?
Het moet een soort africhtingsstal zijn als de Balingehof, hun werkwijze en dus niet de trditionele manier want dan kon ik het zelf ook, dat werkt namelijk niet voor Juan.

Alle tips zijn welkom,

groetjes Loes

sans6

Re: Zadelmak maken omgeveing Venlo....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 09:11

misschien kunnen wij je helpen? Kijk anders even in mijn profiel voor meer info over onze stal. Onze website is helaas nog niet af, maar voor meer info kun je altijd PB-en.