GZ stalling omgeving Zoetermeer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BabbieB

GZ stalling omgeving Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 09:07

Ik ben op zoek naar pensionstalling in omgeving van Zoetermeer.

Mijn wensen zijn:
- Nabij Zoetermeer (Delfgauw is bijvoorbeeld te ver weg)
- Ook in de winter gaan de paarden naar buiten (absolute voorwaarde!) liefst in kleine groepjes.
- Binnen en buiten zetten wordt geregeld (ik werk zelf fulltime overdag en kan dit dus niet zelf doen)
- Redelijke kwaliteit weiland waar geen mest op uit wordt gereden als de paarden erop staan
- (Mogelijkheid tot) het voeren van hooi
- Mogelijkheid eigen instructrice te laten komen voor les eens per week (of minder)
- Redelijke openingstijden (dus ook toegang op zondag en door de week 's avonds)
- Redelijke verlichting (want ik kan in de winter alleen door de week 's vonds)
- Beschikbare bak die goed te rijden is (een binnenbak zou geweldig zijn)
- Boxgrootte geschikt voor een groot paard (containerstallen zijn helaas te klein voor mijn paard)
- Een gezellige sfeer (leven en laten leven - er is al ellende genoeg op de wereld zonder gekrakeel op stal...)
- Liefst redelijke uitrijmogelijkheden
- Niet duurder dan 300 euro per maand

Afgezien van bovenstaande ben ik niet veeleisend. Ik ben een zachtaardig mens en schiet graag goed op met iederen. Mijn paard is een brave Fries die zich niet dominant gedraagt maar zich (gelukkig) ook niet in elkaar laat meppen. Ik heb nog nooit problemen gehad met het inscharen. Ik rij recreatief dresuur en freestyle en rij graag buiten. Ik rij geen wedstrijden en ben niet in het bezit van een trailer (maar het transport naar de stal kan vanzelfsprekend wel geregeld worden).

Wie o wie weet een plekje waar mijn paard en ik zich thuis zullen voelen?