En dat doet Reinier dus niet. Alles met de hand, niks elektrisch of met verdoving. Maximaal een praam wanneer het anders niet te doen is, maar ook dat is vaak niet eens nodig.
Nee hoor, Kris Booij heeft me juist verteld dat ze liever zonder verdoving werkt Bij mijn pony heeft ze ook geen verdoving gebruikt en die was nog nooit door een tandarts behandeld.
de tandarts is inmiddels gekomen prima man, alles zonder verdoving. 2kiezen getrokken die zaten los en een paar flinke haken eerst weggeknipt en daarna bijgevijld. heel netjes bedrag, hoefde in totaal maar 50 euro af te rekenen. over een week komt ie nog terug voor mijn fjord, die had nog n wolfstandje zitten en wordt dan nog bijgevijld en nagekeken
had m gebeld en situatie uitgelegd. was benieuwd hoeveel geld ik moest meenemen naar stal, omdat t basistarief 50 excl btw was en dan als er eits extra's gedaan moest worden geld bijkwam per ingreep zeg maar. zegt ie: als je gewoon contant 50 euro afrekent dan hoef je ook geen btw te betalen. dus ikvroeg naar de evt extra kosten en hij zei: we zullen eerst eens kijken wat er gedaan moet worden en we houden het gewoon op 50 euro, dat maken we wel in orde. voor mijn fjord komt er volgende week 5 euro bij voor het verwijderen van het wolfstandje
edit: trouwens ook geen voorrijkosten hoeven betalen