RUITER VOOR APASSIONATA!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sherwood

RUITER VOOR APASSIONATA!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 13:29

Gezocht:

Ruiter\amazone voor Apassionata 2008-2009.

Eisen:
Leeftijd: minimaal 18 jaar
Lengte: maximaal 1.85m
Gewicht: de ruiter moet ongeveer maat 36 tot 40 hebben ivm de op maat gemaakte kleding!!
Ervaring: Minimaal M2 dressuur (aantoonbaar). Ruiter moet goed overweg kunnen met hengsten. Belangrijk is een stil been en ervaring met het rijden met stang en strens. Ruiter moet goed overwicht hebben op paarden.

Ik zoek een ruiter met gevoel voor paarden. Ik ben door Apassionata gevraagd om met 2 grote shire hengsten te komen voor een kur. Hiervoor heb ik nog 1 ruiter nodig. Het zal gaan om de periode van begin februarie tot eind mei volgend jaar. Mijn huidige ruiter kan na 7 februarie niet meer verder rijden helaas, en daarom ben ik op zoek naar een vervangende ruiter.
De shows zullen elk weekend zijn, en ook op de kerstdagen en met oud en nieuw. De tour gaat door Duitsland,Oostenrijk en Zwitserland. In totaal zullen er 29 shows gereden worden.
De ruiter krijgt de reis, het hotel en het eten vergoed. Ook is er een ruime vergoeding voor het rijden van het paard. Er wordt van de ruiter verwacht dat deze op de vrijdag voor de show al aanwezig is in het hotel, en de maandag na de show mag je weer terug naar huis gaan.

Het is belangrijk dat je elke show kunt meerijden, het is dus geen optie om te zeggen dat er een paar weekenden niet gereden kan worden.
Ook ben ik nog op zoek naar een invalsruiter. Dat wil zeggen dat wanneer er iemand ziek is, ik deze ruiter op kan bellen en dat deze in plaats van de zieke ruiter de show gaat rijden. Dit geld over de hele tour, welke start begin november dit jaar.

Ruiters die zich willen aanmelden hiervoor kunnen een email sturen naar sherwoodshires@tiscali.de

Het zou fijn zijn als je je alleen aan zou willen melden indien je echt aan het bovenstaande profiel voldoet.

groetjes daphne

Boktpony

Re: RUITER VOOR APASSIONATA!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:30

waarom zit er een max aan lengte in? vanwege de kleding?
ik ben namelijk 188 Bloos

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 10:18

nou als je verder voor de 100% aan het profiel voldoet dan kijk ik niet op die 3 cm. Liever kleiner dan groter uiteraard maar om 3 cm ga ik niet moeilijk doen.
Er is op maat gemaakte kleding, en feit is gewoon dat je dat eerder past als het iets te groot is dan wanneer het iets te klein is Haha!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:02

ooo ik wou dat ik mee kon ik ben gek op shires zal een eer zijn om dr weer 1 te rijden
maar zou niet weten hoe ik in oosterrijk moet komen bijv

anders had ik echt super graag gewilt heb zelf veel ervaring met hengsten ook met shires

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 12:26

vagolijntje schreef:
ooo ik wou dat ik mee kon ik ben gek op shires zal een eer zijn om dr weer 1 te rijden
maar zou niet weten hoe ik in oosterrijk moet komen bijv

anders had ik echt super graag gewilt heb zelf veel ervaring met hengsten ook met shires

daar hoeg je je geen zorgen om te maken. Je reist gewoon met mij mee namelijk. Vliegtuig wordt vergoed, en als we met de auto gaan wordt die reis ook vergoed.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 09:59

Moderatoropmerking:
Off-topic verwijderd. SVP alleen bij serieuze interesse reageren op EA Lachen Andere reacties zijn niet toegestaan.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 13:13

Bij deze kan het topic gesloten worden. Ik heb nu genoeg aanmeldingen en weet zeker dat er iemand tussen zit die 100% geschikt is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:46

Slotje Lachen

Denk je er wel om dat je na 1 week een ander topic in deze categorie mag openen, en dit topic pas over drie weken opnieuw mag plaatsen? Gerekend vanaf het aanmaken van dit topic.