Info stalling omgeving baarn-eemnes (grens)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Info stalling omgeving baarn-eemnes (grens)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 02:18

Ik ben een beetje aan het rond kijken naar wat voor stallen er precies in deze omgeving zijn.
Ben namelijk aan het overwegen om een hengst te nemen maar die kan je niet zomaar even kwijt.
Verder zit ik aan een absolute maximum aan stallingskosten gemiddelt per maand van 300 euro (zonder hoefsmid en inentingen).
Het is voor mij erg belangrijk dat er op zijn minst een buitenbak is, maar liefst ook een binnenbak.
Stal staal had een goede optie geweest daar ze helaas geen hengsten meer aannemen Boos!.
Nou, laat het me maar even weten!
Verder, als het uiteindelijk geen hengst is -> is mijn keuze al gemaakt Lachen.
Laatst bijgewerkt door Jacimatho op 02-10-08 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: verplaatst naar EA-GZ-Diensten

Pantykous

Re: Info stalling omgeving baarn-eemnes (grens)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 08:53

Iets verder, maar misschien is groenendaal iets voor je? Dit ligt op de grens van Bunschoten-Amersfoort-Hoogland.

Enorme buitenbak met zomers een springtuin en agterberg bodem, grote binnenbak in U-vorm (binnenkort krijgt deze bak ook een agterberg bodem) Zomers de mogelijkheid tot weidegang, er is een stapmolen, wasplaats (evt. met warm water) en je krijgt een zadelkast. Verder is het gewoon heel gezellig. Ja

Kosten: € 255
Kosten met molen: € 280 (dan word je paard er van maandag tot vrijdag steeds 30-45 minuten ingezet en heb je zelf vrije beschikking over de molen)

www.stal-groenendaal.nl

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 14:49

OK, en als het paard in de weide staat alleen maar 100,-? dat komt er toch niet bovenop he? Ziet er goed uit! Heb tegen die tijd toch een auto, routeplanner zegt dat het maar 16 minuten kost om daar te komen van waar ik woon Lachen (bussum)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:54

Die € 100 is voor volledige weidegang, dan wordt je paard ingeschaard. Als je gewoon pensionklant bent is weidegang gratis (van April tot eind September) Na deze periode is weidegang niet meer mogelijk omdat de weides dan erg nat zijn. Er zijn wel 2 paddocks waar je je paard in kunt zetten.
Het is niet de bedoeling dat ze ook 's nachts blijven staan, dus dan moet je je paard zelf uit de wei halen. (of wat regelen met iemand anders natuurlijk)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 14:56

Klinkt goed Lachen nou ben ik voornamelijk een buitenruiter.. Is de lage vuursche etc makkelijk te bereiken? En als ik 2x omrol zit ik dan in het bos of op de heide? (of iig via een mooie route en niet langer als 30 min rijden om er te komen)?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:10

Nee sorry, voornamelijk poldergebied daar, dus voor dat soort gebieden zul je verder moeten uitwijken. Soesterduinen ben je in 15 minuten met een trailer, en ook in huizen ben je zo Knipoog

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 12:13

neem aan dat het om een volwassen hengst gaat ?

ik sta namelijk op een hele leuke pensionstal en zoek nog een maatje voor mijn hengstenveulen..

pm maar mocht je meer info willen