Ga nou niet zeggen dat het zielig/dierenmishandeling/etc etc etc is! Helaas hebben we geen keuze!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
onley schreef:een jaar op stal jemig hoe kan het ?
moonfish13 schreef:een voerbal? dan moeten ze met de bal rollen om het voer er uit te krijgen, leuke bezigheidstherapie denk ik.
Lik its? daar heb je heel veel soorten van.
AnnemiekvM schreef:Als ik de keuze had, zou ik hem een jaar op de wei doen ipv in de stal houden. Een jaar op stal is in mijn ogen dierenmishandeling. Ik ken veel paarden die op de wei goed zijn genezen van een peesblessure.
AnnemiekvM schreef:Als ik de keuze had, zou ik hem een jaar op de wei doen ipv in de stal houden. Een jaar op stal is in mijn ogen dierenmishandeling. Ik ken veel paarden die op de wei goed zijn genezen van een peesblessure.
suus_Mette schreef:Heb ik iets gemist in de beginpost? Ik zie namelijk nergens een jaar staan. Maar je kan misschien zo'n Jolly bal kopen, die kan je kopen bij bijna elke ruitersportzaak!
Vonnie84 schreef:Krijgt je paard wel genoeg ruwvoer om zichzelf te vermaken?
brennie75 schreef:mag je ook niet stappen?
heftig zeg! en een geitje erbij? dan heeft ie wat gezelschap en vaak gaat dat goed!
het is maar een ideetje hoor!
veel sterkte ! groetjes van bren!