[GZ] (dressuur)Instructie omgeving Son [regio Eindhoven]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[GZ] (dressuur)Instructie omgeving Son [regio Eindhoven]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 14:31

Hallo. Lachen

Ik zoek een instructeur/instructrice die ongeveer 1 keer per week/2 weken les kan komen geven. Ik heb het idee dat ik me de laatste tijd te veel richt op het springen en dressuurmatig kan er nog een hoop verbetering bij. Lachen
Ook heb ik een 3 jarige te rijden, waarbij ik het fijn zou vinden op diezelfde dag zo'n 20 minuten/half uurtje wat 'begeleiding' te krijgen (van echt lessen is nu nog niet echt te spreken dan).

Groetjes, Melanie. Lachen

Vonnie84

Re: [GZ] (dressuur)Instructie omgeving Son [regio Eindhoven]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 23:09

Op wat voor niveau rij je en waar loop je tegen aan (basisproblemen of echt al verder). En hoe oud is je paard?

Nuvel

Re: [GZ] (dressuur)Instructie omgeving Son [regio Eindhoven]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 15:11

hallo,
ik ben isph gediplomeerd .
je kan les nemen aan huis of bij mij thuis (binnenbak aanwezig) op jou of mijn paarden .

WAT HEB IK TE BIEDEN ?
ik ben een zeer geduldige lesgeefter met ervaring met veel probleem gevallen .
ik geef klassieke dressuur les , loswerken , trailerladen , longeren aan de pessoateugel en dubbele longe, tteam en centered riding neem ik mee in mijn lessen .
ik bied voor elk probleen 1 of meerdere mogelijke oplossingen waarwe samen de beste uitkiezen .
dit alles gebeurd op een diervriendelijke en geduldige manier .
teven geef ik ook zitlessen .
bovendien vind ik dat veel problemen voortkomen uit onbegrip van de mensen of de hints die het paard geeft bij probleem gevallen vaak niet worden begrepen .
bovendien werk ik veel samen met een osteopaat om indien nodig het paard te kunnen behandelen .
bij mij thuis geef ik ook manege lessen in kleine groepjes bvan max 3 a 4 mensen .
ook kinderen vanaf 6 jaar .
ik doe ook elk jaar nog cursusjes om bbij te leren want je bent nooit uitgeleerd !

WAAROM GEEF IK RIJLESSEN ??
omdat ik het leuk vind om mens en paard in harmonie te zien verbeteren en graag met mensen en dieren bezig ben .
ik het niet erg vind om keihard te werken om een combinatie verder te helpen en het fijn vind om dingen open en eerlijk te bespreken en een goede oplossing voor te leggen .

WAAR GEEF IK LES ??
ik zit met mijn stal in arendonk op 15 minuutjes van turnhout en goirle .
en op 5 minuutjes van ravels / weelde /poppel/reusel /retie
ik geef ook les aan huis in riel , tilburg , goirle , bladel , hilvarenbeek, merksplas , baarle nassau -hertog , en nog veel meer .

KOSTEN ??
een manege les kost in kleine groepjes kost 10 euro per lossen les en 90 euro voor een tienrittenkaart .
een priveles bij mij aan huis 15 euro per les .
en priveles op verplaatsing 20 euro per les .
een les duurt een uur .

ben je op zoek naar een goede en geduldige lesgeefster die veel te beden heeft .
email dan naar jamie_jumpt@hotmail.com of pm voor mijn telefoonnummer .
ook vragen mag je natuurlijk gerust stellen of voor foto's van mensen die ik lesgeef kan je altijd pmen .
misschien tot binnenkort .
groetjes jamie