Ok. Ik heb eerste Gooiland gehad, maar was daar niet zo weg van. Bij ons op stal kwam Karel, weet alleen zijn achternaam niet zo, ook een goede DA, maar mijn merrie bleef niet goed lopen en toen kwam hij met zo'n opmerking dat haflingers niet voor onder het zadel zijn en dat ze nooit Bonfire zou worden, dat soort belachelijke praat. Voelde me gelijk in de zeik genomen, had het helemaal gehad, vandaar dat ik op zoek ben naar een andere DA, die ons wel gewoon met respect behandeld.
ik heb echt een kneuzen paardje maar jos heeft mij nog nooit verteld dat dit niet het goede werk is voor mijn paard. het is ook elke keer gewoon pech. Ik heb zo'n beetje een abbo daar in het verleden gehad. Ik rijd endurance en de meeste dierenartsen vinden het maar belachelijk dt je het paard zo veel laat lopen. Dan is het volgens hun logisch dat ze slecht worden, en dat heeft jos dus niet.
Ik heb ook Jos en ben er erg tevreden over, prijzen vallen ook erg mee, heb toevallig de rekening liggen van een kliniekbezoekje, om een voorbeeld te noemen, 60 euro voor 3 rontgenfoto's..
Ik zit ook bij Jos, is goed aan te raden. Af en toe kan die wel bot zijn ja, als die het druk heeft of paardje niet mee werkt of wat dan ook. Maar de laatst ekeer dat ik er was was die helemaal enthiousiast over me paardje
ik vind hem ook altijd vriendelijk tegen mijn paard, hij kan inderdaad wat bot zijn, maar hij is goed in zijn werk en vriendelijk tegen mijn paard, als hij dan af en toe wat bot is, neem ik maar op de koop toe. Volgens mij is een consult iets van 40 euro, dat is inclusief de voorrijdkosten..