ik krijg binnenkort mijn paardje en ik heb al een stal geregeld , maar ik wilde toch nog even verder kijken, zelf woon ik in amsterdam noord en het liefst zou ik daar een stal in de buurt willen of in ieder geval op een half uur met de scooter.
pfoeh ik zit echt te zoeken en heb er een paar die ik ga bellen en even ga gluuren denk ik komt het rijtje
nieuw amstelland de amsterdamse manege manege de ruif manege zunderdorp (staat alleen niks op de site over pensionstal) gijsbrecht van aemstel stal zuidereind
Mag ik een beetje meeliften op jouw topic? Ik ben ook zoekende. Ik weet van de stallen die jij noemt dat ze best prijzig zijn, maar ook sommige zonder weidegang. Is natuurlijk net wat je zoekt.
mischiene en idee Pensionstal molenaar zit in landsmeer vanaf noord goed te doen hebben allen geen binnenbak, wel dicht bij het twiske, paddocks waar ze in de winter van 8 tot 5 staan in de winter op het land, buitenbak, en nog een buitenbak om te longeren/losgooien, nette stallen, ruim stro en kuil en biks etc....hebben alleen wel een wachtlijst
Molenaar zit bomvol ik sta bovenaan de wachtlijst (nummer 1) vanaf juni. Maar nog steeds niet gebeld... wel een goede stal!
Klopt daarom staat erbij wel een wachtlijst, staan geloof ik 12 mensen op!! Sta er zelf sinds deze zomer en bevalt prima inderdaad....leuk om te weten dat jij op nummer een staat