[GZ] Stalling omgeving Leiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Isiss

[GZ] Stalling omgeving Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 14:48

Ik zoek een fijne stalling voor mijn pony op fietsafstand vanaf Leiden. Ik wil max een halfuur á 3 kwartier fietsen. Binnenbak hoeft niet perse als er maar een goede buitenbak aanwezig is. Uitrijmogelijkheden zouden helemaal top zijn! Ook liever niet duurder dan 250 euro en mijn pony zou t erg op prijs stellen als hij in de zomer op de wei zou mogen... Verder heb ik geen eisen... Ik hoor t graag als je wat weet of hebt

Tessaar

Re: [GZ] Stalling omgeving Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:21

Kijk eens op www.paardenstalling.nl.

Mijn paard staat daarzo en het is in noordwijkerhout. zal wel rond de 3 kwartier fietsen zijn, maar de prijs categorie komt wel overeen en met een half uur zit je in de duinen en t strand!! en elk jaar va 30 april het weide seizoen, dus 24 uur per dag buiten!! Lachen

Stal_Fiore

Re: [GZ] Stalling omgeving Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:50

Hoi, we hebben al eens eerder contact gehad. Heb je al gekeken op http://www.de-nieuwe-uithof.nl

Erg fijne stal! Sta er zelf met mijn pony.

Buitenbak, met goede bodem (komt dit seizoen nog een nieuwe bodem in, maar is nu ook nog goed).
Binnenbak, niet idioot groot, maar wel goed te doen.
Longeerpaddock
Zandpaddock en 1 harde paddock (1 nieuwe in aanbouw)
In de zomermaanden is er een goede weidegang.
Er wordt tweemaal daags brok en kuil gevoerd.
Rijvereniging op steenworp afstand.
Leuke buitenrij mogelijkheden (rondjes polder, cronesteijn is dichtbij en ook de vlietlanden is te doen)