[GZ] Stalling met weidegang omg rdam of bergschenhoek!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyElmira

[GZ] Stalling met weidegang omg rdam of bergschenhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 14:28

Hallo,

Ik had tot vandaag een weiland waar ik op zou gaan staan maar dat bleek enorm kaal te zijn geworden. Nu ben ik dus met spoed opzoek naar een stalling met weidegang of mogelijkheid om het paard langere periode per dag in een paddock of bak te mogen zetten. En een langere periode betekend langer dan drie uur.

Het betreft een kwpner van 7 jaar en 1.65 hoog. Hij houd van veel buiten zijn, zoals het ook hoort en daarom neem ik echt geen genoegen met een inieminie uurtje naar buiten gaan. Hij moet goed staan, al moet ik het allemaal zelf doen, geen probleem.

Twee keer per week uitmesten is te weinig, ik ben een stalling tegengekomen waarbij dat twee keer per week kon en niet meer, maar ik hou daar niet zo van en wil een schone stal. Al gaat het me eigenlijk alleen om die drollen die eruit moeten, ik mest heus niet heel de stal elke keer uit.

Ik zoek het in de omgeving van barendrecht, rotterdam zuid of bergschenhoek. Het is dus of rotterdam/barendrecht of bergschenhoek en niet er tussenin, dit omdat ik geen vervoer heb behalve mijn fiets en mijn vriend toevallig in b'hoek woont.

Prijs niet duurder dan 250 euro in de maand en zelfverzorging is geen probleem, graag zelfs.

LadyElmira

Re: [GZ] Stalling met weidegang omg rdam of bergschenhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 15:45

Ik ben voorzien! Sneller kan niet haha. Haha!

Anoniem

Re: [GZ] Stalling met weidegang omg rdam of bergschenhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 20:15

EA CO --> EA GZ DI.

Slotje Lachen

Denk je er wel om dat je na 1 week een ander topic in deze categorie mag openen, en dit topic pas over drie weken opnieuw mag plaatsen? Gerekend vanaf het aanmaken van dit topic.