Citaat:In Velp langs de Ijssel zit ook een stal waar ze pensionstalling doen.
Is langs de Ijssel op de fiets niet ver.
Ik ben niet zo bekend nog in deze omgeving, maar dat ligt dan niet aan het bos toch? Geen uitrij mogelijkheden?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shalimar schreef:In Velp langs de Ijssel zit ook een stal waar ze pensionstalling doen.[quote="boemel"
Shalimar schreef:Zelfs met 20 km zoekgebied gaat het lastig worden... Jonkershoeve/Tinssen in Renkum is misschien een idee? Of Snippervlucht natuurlijk, Doorwerth. Je loopt al snel vast op ruime weidegang hij de rest in de regio, vooral in de winter, zeker als je ook de combi met bos wil.
upendo schreef:Maar met 250 euro per maand kom je er denk ik sowieso niet.
Shalimar schreef:Zelfs met 20 km zoekgebied gaat het lastig worden... Jonkershoeve/Tinssen in Renkum is misschien een idee? Of Snippervlucht natuurlijk, Doorwerth. Je loopt al snel vast op ruime weidegang hij de rest in de regio, vooral in de winter, zeker als je ook de combi met bos wil.
Faelynn schreef:upendo schreef:Maar met 250 euro per maand kom je er denk ik sowieso niet.
Budget is ook al wel vervallen, waar we nu staan redden we het ook niet met 250 per maand, ik ga proberen extra te werken en mijn moeder springt bij indien noodzakelijk, zit nog wel een grens aan wat kan natuurlijk, maar 300 of 350 per maand moeten we kunnen redden, als ik er dan maar weer plezier in heb en een blij paard hebShalimar schreef:Zelfs met 20 km zoekgebied gaat het lastig worden... Jonkershoeve/Tinssen in Renkum is misschien een idee? Of Snippervlucht natuurlijk, Doorwerth. Je loopt al snel vast op ruime weidegang hij de rest in de regio, vooral in de winter, zeker als je ook de combi met bos wil.
Ik zal deze eens opzoeken, we hebben omdat het in eerste instantie te fietsen moest zijn nog niet zo ver gekeken, dus deze stallen hebben we ook nog niet bezocht.
Ja deze omgeving blijft lastig, heb het al wel gemerkt, maar geef de hoop niet op
Shalimar schreef:Stal Montferland is jaarrond halve dag buiten. Rondje Renkum/Wolfheze is zeker een optie. Ik ken inmiddels ook de mitsen en maren maar aangezien het niet om eigen ervaringen gaat kan ik die hier niet plaatsen. Moet je me maar ff persoonlijk vragen.
boemel schreef:Shalimar schreef:Stal Montferland is jaarrond halve dag buiten. Rondje Renkum/Wolfheze is zeker een optie. Ik ken inmiddels ook de mitsen en maren maar aangezien het niet om eigen ervaringen gaat kan ik die hier niet plaatsen. Moet je me maar ff persoonlijk vragen.
Halve dagen buiten, hmm zonde.
Soms is t wel goed voor me om dit allemaal te lezen, dan weet ik weer waarom ik 35km enkele reis naar stal rij.![]()
Paarden staan voor 7.00 s morgens buiten. Gaan s avonds tegen 18.00 naar binnen.
Krijgen hooi in de wei. Altijd sociaal contact met andere paarden.
Redelijke uitrijmogelijkheden.
Binnenbak, buitenbak, wasplaats, longerrcirkel, volpension.
En betaalbaar. Dat ga ik nooit meer ergens anders vinden ... vrees ik
Shalimar schreef:Stal Montferland is jaarrond halve dag buiten. Rondje Renkum/Wolfheze is zeker een optie. Ik ken inmiddels ook de mitsen en maren maar aangezien het niet om eigen ervaringen gaat kan ik die hier niet plaatsen. Moet je me maar ff persoonlijk vragen.